• Zou jij het durven als je vriendin er om vraagt ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:43 ]


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    LaJoie schreef:
    Mijn haar is heilig en mijn vriendinnen zouden dat ook niet willen.


    Dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Curtis schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    Tell me about it, stud.

    PewDiePie schreef:
    Nee, want dat zou sowieso niet veel nut hebben? Steunen doe je op een andere manier.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Curtis schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik zou het durven, maar ik zou het niet doen. Ik zou best een mentale steun voor die vriendin willen zijn, maar zover zou ik niet gaan. En ik weet trouwens zeker dat dat wederzijds ook zo zou zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    Ik zou het durven, maar ik zou het niet doen. Ik zou best een mentale steun voor die vriendin willen zijn, maar zover zou ik niet gaan. En ik weet trouwens zeker dat dat wederzijds ook zo zou zijn.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nee. Gewoon niet. Dat zie ik echt niet als steun.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.