• Zou jij het durven als je vriendin er om vraagt ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:43 ]


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    Komt iemand weer met kaal zijn :S Heb er al meerdere topic's over gezien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sorry, maar ze is al geen goede vriendin als ze dat aan je vraagt.
    Gaat zij zich beter voelen als jij ook ten schande staat en mensen je uitlachen? Gaat ze dan ook denken: Gelukkig staat zij nu ook voor schande(duivel)?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Denk dat niemand dat zou willen ik zou het in ieder geval niet doen:$, niet ego echt HELEMAL NIET EGO maar ik en veel mensen vinden mijn haren echt mooi! Maar die van heelveel mensen zijn echt tering mooi..-aa-

    Een vriendin is geen vriendin als ze erom vraagt.
    Zoiets moet uit jezelf komen. Ik zou dat niet doen, denk ik.
    Ik moet er echt heel veel geld voor betalen om mijn haar in leven te houden, dus ik ga het er niet afknippen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik zou het zelfs niet voor me moeder doen!
    omdat ik mezelf niet meer zou zijn zonder mijn haar. ik zou zelfs depresief er van kunnen worden (geen ego ofzo, maar heeft zeg maar voor mij hele emotionele reden)
    ik zou er wel alles aan doen om de gene die het mij gevraagt heeft zo goed mogelijk te steunen, wand dat is het minste wat je kan doen.


    we all deserve to die

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    I´m nothing special.

    Neen ! ;o

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.

    Ik zou haar steunen, alleen niet op die manier. Dat heeft geen nut


    Only those who listen can hear

    DarkSavior schreef:
    Ik zou haar steunen, maar niet op zon manier. Dat heeft geen enkel nut. Dus mijn antwoord is nee


    Numbers.

    Je scheert je haar kaal en dan?
    nee dus.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    TheLegacy schreef:
    Ik zou haar steunen, alleen niet op die manier. Dat heeft geen nut


    | Reality is for people that lack imagination |

    No Way(cat)


    =

    neej mijn haar echt mijn alles! en ik vind eigenlijk ook niet dat je dat kan vragen aan een vriendin..

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 15:37 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mijn haar is heilig dat gaat niet kaal (A)