• Wat ik best wel overdreven vind is dat sommigen gaan stoppen omdat m'n teveel over harry potter bezig is. Ja, het is een hype nu wat zeer normaal is. Waarschijnlijk is er binnenkort weer een twilight hype wanneer de nieuwe film uit is. Maar come on zo is het altijd al geweest op quizlet en zo zal het altijd blijven. Er zijn nog genoeg story's die niet over harry potter gaan ofz. dus waarom stoppen om gewoon een hype?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    twiddict schreef:
    (...)
    Oh, oké, dan. Als jij blij wordt van ruzie zoeken moet je dat vooral doen. O,o

    Waar denk je dat ik mee bezig ben sherlock (joehoe)


    -

    Celestial schreef:
    Ik heb me ook gewoon koest gehouden toen het allemaal om justin bieber ging. Dus ik vind dat zij dat ook moeten doen.
    Ik ben het helemaal met je eens.:Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Celestial schreef:
    Ik heb me ook gewoon koest gehouden toen het allemaal om justin bieber ging. Dus ik vind dat zij dat ook moeten doen.
    Ik moet me inhouden bij JB, Harry Potter én Twilight (dat is echt een hele taak xD).
    Maar goed:
    Ik vind een paar grote topics oké, maar ik kan niet tegen die kleine topics over 1 klein dingetje wat eigenlijk niemand interesseert of niks toevoegt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Twee zelfs, lol. Nog erger :'D

    Damn ik had gehoopt dat dit het was :'D


    -

    Bellerose schreef:
    (...)
    Nouja, er zijn wel verschillende soorten fans. Fans die gewoon ervan houden en alles volgen en weten en dan heb je natuurlijk de gestoorde fans :f

    Ik bedoelde de fans die iedereen gaan 'aanvallen' omdat ze anders denken en denken dat een woord over HP hun jeugd verpest --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind dat zeuren eigenlijk best wel onzin. Ze kunnen toch gewoon ook niet op de topics klikken? Het is niet dat we ze dwingen ook een toverstokje te kopen en vrolijk naar Hogwarts te gaan :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik bedoelde de fans die iedereen gaan 'aanvallen' omdat ze anders denken en denken dat een woord over HP hun jeugd verpest --'

    Dat noem ik ge gestoorde fans, oké ja dat gaat erover. Maar ja, je hebt er altijd wel zo'n.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Bellerose schreef:
    (...)
    Nouja, er zijn wel verschillende soorten fans. Fans die gewoon ervan houden en alles volgen en weten en dan heb je natuurlijk de gestoorde fans :f
    Echt gestoorde fans heb ik hier eigenlijk nog niet gezien, maar ik neus natuurlijk niet in alle topics.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dames, ophouden met bitchen. Dit kan ook wel zonder elkaar aan te vallen/ruzie te zoeken/what ever.


    I am an idiot, I move.

    Je kunt het toch gewoon negeren? Ik heb niets met HP en negeer het gewoon.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:14 ]


    <3

    Yawp schreef:
    Dames, ophouden met bitchen. Dit kan ook wel zonder elkaar aan te vallen/ruzie te zoeken/what ever.

    Als dit op mij bedoeld is oa dan lach ik nu keihard want ik meende er geen hol van x'D


    -

    Zodra de wedstrijden waar ik mee meedoen gedaan zijn stop ik ook met Q. En de Harry potter rage is daar de grootste reden van. Je hebt verschrikkelijk betweterige fans en de actieve topics worden altijd overspoeld met Harry Potter topics. Elk slecht woord over Harry potter verpest mensen hun 'jeugd' terwijl de film gewoon barslecht was.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:16 ]


    Ex astris, sciencia

    quizlet is nou eenmaal heel erg met fanfiction enzo,
    als je daar niet tegen kan moet je ook niet op quizlet gaan...
    En misschien is het ook wel een beetje overdreven,
    want je kunt het best ontlopen.


    You just made my day;D

    Kitchener schreef:
    Je kunt het toch gewoon negeren? Ik heb niets met HP en negeer het gewoon.


    (Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Genius schreef:
    (...)
    Waar denk je dat ik mee bezig ben sherlock (joehoe)

    Jezus, daar bedoel ik helemaal niks mee. Dat is gewoon een normale uitdrukking O,o


    Alis volat propriis