• Wat ik best wel overdreven vind is dat sommigen gaan stoppen omdat m'n teveel over harry potter bezig is. Ja, het is een hype nu wat zeer normaal is. Waarschijnlijk is er binnenkort weer een twilight hype wanneer de nieuwe film uit is. Maar come on zo is het altijd al geweest op quizlet en zo zal het altijd blijven. Er zijn nog genoeg story's die niet over harry potter gaan ofz. dus waarom stoppen om gewoon een hype?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    'omdat men teveel'
    & het is stom, hoe vaak is er niet weer een nieuwe hype, als je dan altijd gaat stoppen. :3


    Save me from myself.

    Ach, ik zit er niet echt mee. Ik vind inderdaad wel (hebben al een paar mensen gezegd) dat de Harry Potter fans hier redelijk meevallen. De hype waait waarschijnlijk wel weer over. Ik houd me ook gewoon stil bij hypes die ik niet leuk vind, dat gaat echt geen reden voor mij zijn om Q te verlaten.
    Maar, als die mensen dat zo erg vinden, ik houd ze niet tegen. Zoals iemand voor mij al zei, als mensen die het zo irritant vinden gewoon wegblijven uit die topics, krijgen we waarschijnlijk ook veel minder gezeik. Maar sommigen willen gewoon persé zeggen dat ze het stom vinden en dan gaan ze zeuren als mensen daar boos of met onbegrip op reageren. Dat begrijp ik dan echt niet.

    Monkeyslut schreef:
    Alsof het zo lastig is dat er nu even een Harry Potter hype is, en dan een Twilight hype ... Ik vind het echt zo idioot. Stoppen voor iets wat binnen enkele weken/maanden al fel zal verminderd zijn. Dat vind ik gewoon aandacht zoeken.

    Dat is geen aandacht zoeken, het is gewoon niet leuk meer op Quizlet.


    Ex astris, sciencia

    Monkeyslut schreef:
    Alsof het zo lastig is dat er nu even een Harry Potter hype is, en dan een Twilight hype ... Ik vind het echt zo idioot. Stoppen voor iets wat binnen enkele weken/maanden al fel zal verminderd zijn. Dat vind ik gewoon aandacht zoeken.

    Dat is niet waar, het veranderd de sfeer compleet op Quizlet, dan zijn er nog een hele hoop hele brute fans, die zich niets van iemand anders aantrekken, de gestoorde fans, waar er een hoop van zijn. Zelf zien ze dat dan misschien niet in, maar er zijn er zo een hoop. Dat is de reden, bovendien is het Harry Potter gedoe erg uit de hand aan het lopen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 9:38 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, het veranderd de sfeer compleet op Quizlet, dan zijn er nog een hele hoop hele brute fans, die zich niets van iemand anders aantrekken, de gestoorde fans, waar er een hoop van zijn. Zelf zien ze dat dan misschien niet in, maar er zijn er zo een hoop. Dat is de reden, bovendien is het Harry Potter gedoe erg uit de hand aan het lopen.


    Hoezo 'is het Harry Potter gedoe er uit de hand aan het lopen'? Mensen stellen gewoon vragen over de laatste film, we praten erover en er is een topic waarin je leuke plaatjes kunt posten. Dat noem ik persoonlijk niet uit de hand lopen?

    Apophis schreef:
    (...)

    Hoezo 'is het Harry Potter gedoe er uit de hand aan het lopen'? Mensen stellen gewoon vragen over de laatste film, we praten erover en er is een topic waarin je leuke plaatjes kunt posten. Dat noem ik persoonlijk niet uit de hand lopen?

    Mensen gaan een topic 'de grote' zaal openen, voor alle fans, een topic, 'zwadderig common room' voor de mensen die denken dat ze bij slytherin horen, wat alleen al bullshit is. Net zoals die van ravenclaw, huffelpuf en griffoendor. Ze gaan Harry Potter met Twilight vergelijken, ( wat ik stiekem als appelen en peren vergelijken vind) zodus, het is in mijn oog flink uit de hand gelopen. Bovendien gaat heel die heisa weer terugkomen als 'Pottermore' online is.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 9:50 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Mensen gaan een topic 'de grote' zaal openen, voor alle fans, een topic, 'zwadderig common room' voor de mensen die denken dat ze bij slytherin horen, wat alleen al bullshit is. Net zoals die van ravenclaw, huffelpuf en griffoendor. Ze gaan Harry Potter met Twilight vergelijken, ( wat ik stiekem als appelen en peren vergelijken vind) zodus, het is in mijn oog flink uit de hand gelopen. Bovendien gaat heel die heisa weer terugkomen als 'Pottermore' online is.


    Ok ik ga lekker meedoen lijkt me wel leuk.

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Mensen gaan een topic 'de grote' zaal openen, voor alle fans, een topic, 'zwadderig common room' voor de mensen die denken dat ze bij slytherin horen, wat alleen al bullshit is. Net zoals die van ravenclaw, huffelpuf en griffoendor. Ze gaan Harry Potter met Twilight vergelijken, ( wat ik stiekem als appelen en peren vergelijken vind) zodus, het is in mijn oog flink uit de hand gelopen. Bovendien gaat heel die heisa weer terugkomen als 'Pottermore' online is.


    Ja, daar heb je wel een punt. Maar, ik bedoel, je kan die topics toch gewoon negeren?
    En over dat HP vs. Twilight, dat vind ik ook echt nergens op slaan. In die topics zeggen ze over beide series dingen die niet waar zijn (ja, ik ben fan van beide). En misschien krijg je juist wel minder HP hier als Pottermore online is, want dan kan je alles daar kwijt...

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Mensen gaan een topic 'de grote' zaal openen, voor alle fans, een topic, 'zwadderig common room' voor de mensen die denken dat ze bij slytherin horen, wat alleen al bullshit is. Net zoals die van ravenclaw, huffelpuf en griffoendor. Ze gaan Harry Potter met Twilight vergelijken, ( wat ik stiekem als appelen en peren vergelijken vind) zodus, het is in mijn oog flink uit de hand gelopen. Bovendien gaat heel die heisa weer terugkomen als 'Pottermore' online is.

    Stel je niet zo aan. Als jij je eraan ergert, dan klik je toch gewoon niet op die topics? Laat ons een leuke tijd hebben op Quizlet.

    Apophis schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je wel een punt. Maar, ik bedoel, je kan die topics toch gewoon negeren?
    En over dat HP vs. Twilight, dat vind ik ook echt nergens op slaan. In die topics zeggen ze over beide series dingen die niet waar zijn (ja, ik ben fan van beide). En misschien krijg je juist wel minder HP hier als Pottermore online is, want dan kan je alles daar kwijt...

    Neen, het gaat volgens bij meer worden, aangezien HP dan weer actueler is.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Celestial schreef:
    (...)
    Stel je niet zo aan. Als jij je eraan ergert, dan klik je toch gewoon niet op die topics? Laat ons een leuke tijd hebben op Quizlet.

    Je kan er niet omheen! Jij vind het op Quizlet nog leuk? :8


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Je kan er niet omheen! Jij vind het op Quizlet nog leuk? :8

    Eh ja! Waarom zou ik het op Quizlet niet meer leuk vinden? Trouwens, dan was ik allang weg geweest en ging ik niet nu discussies beginnen op het forum.

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Neen, het gaat volgens bij meer worden, aangezien HP dan weer actueler is.


    Daar hoef jij je toch helemaal niks van aan te trekken? Negeer de topics en alles... dat doe ik ook bij bijv. Justin Bieber.


    Don't get me wrong, ik probeer je gewoon te begrijpen.

    Apophis schreef:
    (...)

    Daar hoef jij je toch helemaal niks van aan te trekken? Negeer de topics en alles... dat doe ik ook bij bijv. Justin Bieber.


    Don't get me wrong, ik probeer je gewoon te begrijpen.

    Ik ga hier nier meer op verder voor ik fans beledig.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mensen zijn gewoon te bang voor elkaar en staan toe dat anderen hun geluk verpesten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes