• Wat ik best wel overdreven vind is dat sommigen gaan stoppen omdat m'n teveel over harry potter bezig is. Ja, het is een hype nu wat zeer normaal is. Waarschijnlijk is er binnenkort weer een twilight hype wanneer de nieuwe film uit is. Maar come on zo is het altijd al geweest op quizlet en zo zal het altijd blijven. Er zijn nog genoeg story's die niet over harry potter gaan ofz. dus waarom stoppen om gewoon een hype?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    twiddict schreef:
    (...)
    Jezus, daar bedoel ik helemaal niks mee. Dat is gewoon een normale uitdrukking O,o

    Hahahahaha dit is grappig.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahahaha dit is grappig.

    HAHA, omg pestkop (N)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahahaha dit is grappig.

    Oké, dan. Ik gebruik het gewoon normaal, en als jij me daarom uitlacht moet je dat vooral doen. O,o


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Oké, dan. Ik gebruik het gewoon normaal, en als jij me daarom uitlacht moet je dat vooral doen. O,o

    *out*


    -

    Alsjeblieft zeg. Negeer elkaar gewoon. Dit is internet... geen school


    Today will be Girl's Day party with you~

    Genius schreef:
    (...)
    *out*

    You're kinda weird?


    Alis volat propriis

    Bellerose schreef:
    (...)
    HAHA, omg pestkop (N)

    xD tnx


    Alis volat propriis

    Ok, ik heb er eens opgelet enja ze maken echt over alles topic's aan. Zelf over dingen waar ze een poll van kunnen maken.. Butja.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    twiddict schreef:
    (...)
    You're kinda weird?


    idd
    Ze lokt gewoon iedereen uit :O


    Happy Birthday my Potter!

    twiddict schreef:
    (...)
    You're kinda weird?

    So? *O*


    -

    BloodyGum schreef:
    (...)

    idd
    Ze lokt gewoon iedereen uit :O

    Zo blijft Quizlet tenminste leuk voor mij (bloos)


    -

    Amarth schreef:
    Zodra de wedstrijden waar ik mee meedoen gedaan zijn stop ik ook met Q. En de Harry potter rage is daar de grootste reden van. Je hebt verschrikkelijk betweterige fans en de actieve topics worden altijd overspoeld met Harry Potter topics. Elk slecht woord over Harry potter verpest mensen hun 'jeugd' terwijl de film gewoon barslecht was.


    Maar kijk, jij bent goldmember toch? Dus dan kan je gewoon die topics uitzetten, waardoor je ze niet meer ziet in de actieve topics. Dus dan heb je er ook geen last meer van, toch? (pirate)

    OT: Ach ja, er zijn altijd wel rages. Binnenkort zal het indd weer overspoeld worden met Twilight, als die nieuwe film uit is. De Harry Potter rage zal binnenkort vast ook weer afnemen, aangezien het nu nog allemaal om die nieuwste film draait. Ik zie geen probleem. (:

    Genius schreef:
    (...)
    Zo blijft Quizlet tenminste leuk voor mij (bloos)


    *houd verstandig mijn mond en gaat vrolijk verder met genieten van de plotselinge hp hype*


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    *houd verstandig mijn mond en gaat vrolijk verder met genieten van de plotselinge hp hype*

    Verstandig? Als je echt verstandig zou zijn dan had je dit niet eens neer gezet. :W


    -

    BloodyGum schreef:
    (...)

    *houd verstandig mijn mond en gaat vrolijk verder met genieten van de plotselinge hp hype*

    gheghe agree. Ur smarter than me (A)


    Alis volat propriis