• Je ziet nu overal sites erover, en alle aandacht van de media, maar wat vind jíj?
    Vind jij dat ze weg moeten van internet? Of kijk je er zelf vaak op? Of misschien heb je er geen mening over. Leef je hier helemaal uit over dit onderwerp!

    Ik persoonlijk kijk er heel vaak op, maar ik heb het niet hoor! Mijn streefgewicht is 50, en nou ja... Ik heb iets tegen Sonja Bakker.

    Succes!


    Life is an art, not a science.

    (...)Het is voor die mensen een levensstijl, een geloof. Hun geloven in pro-ana. Dat dat de oplossing is om dun te worden.


    als je er eenmaal in 'geloofd', heb je nader hand wel een probleem. want je stelt steeds je streefgewicht bij, en op een gegeven moment is het écht niet meer gezond. ik heb zelf een meisje ontmoet in het ziekenhuis met anorexia. ze kantelde op het randje van leven en dood. dat is toch ook niet de bedoeling van 'een kilootje minder?'


    it's cool to know nothing.

    Laat ik dit zeggen: Anorexia begint NOOIT maar dan ook NOOIT met dieeten. Anorexia werkt emotioneel. Er is met die mensen(9 van de 10) meestal wat ergs gebeurd. Daarna beweren hun dat het aan hun lichaam ligt. Maar meestal is een gebeurtenis de aanleiding van anorexia. Wij weten niet wat er in hun hoofden gebeurt. Jij niet, Ik niet! Als je het zelf hebt gehad, dan wel. Maar niet zeggen: OMG die mensen zijn ziek! Of Hoe kan je daar nou aan beginnen?
    Het begint altijd emotioneel.

    Ik ben er al 2 keer op gaan kijken, die mensen die alles op die site zetten zijn echt ziek in hun hoofd... Je ziet gewoon vaak dat ze om aandacht vragen!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ach ik heb er niets tegen (:
    Sommige vind ik zelf mooi :$
    <3.


    -

    Ach ik heb er niets tegen (:
    Sommige vind ik zelf mooi :$
    <3.

    ja maar er zijn soms egt wel sommige die gwn een wandelende skelet zijn.kijk maar eens op youtube.zoiets wil je tog ook ni worde!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    (...)
    ja maar er zijn soms egt wel sommige die gwn een wandelende skelet zijn.kijk maar eens op youtube.zoiets wil je tog ook ni worde!

    Neen tuurlijk niet! Daarom dat ik ook zeg dat ik sommige mooi vind ^^
    Niet allemaal dus!
    <3.


    -

    er zijn ook mensen bij wie het begint met de ontevredenheid over hun lichaam. zij voelen zich tegen over de maatschappij te dik. maar het is idd ook emotioneel.
    maar als het zo wordt gepromoot, is het moeilijk om zelf stand te houden. aangezien je vaak al onzeker bent over je zelf, en dan kan dat ene zetje je ergens brengen wat je eigenlijk niet wilt.


    it's cool to know nothing.

    Eig vind ik da best wel dom, wie maakt da nu? 'kbedoel die mensen zijn dan zwak op dat gebied, en dan zien die zo'n site, met (bijna) allemaal positieve reactie's, en dan gaan ze dat natuurlijk eens proberen, maar ge hebt toch internetpolitie ofso, waarom doen die er niks tegen?! Voor die mensen is dat misschien hun levenstijl en hun geloof, maar daar zijn echt téveel site's van, die mensen moet toch geholpen worden, kbedoel, da snap ik echt ni, kheb al eens iets gezien over internetpolitie, en typt proana in en ge vind keiveel site's awel, waarom doen die er nix tegen?! Misschien hebben die die macht wel ni ofso

    Ik vind dat er véél meer van die sites m0eten komen.. ^^ Ik ben zelf pro-ana.. Dus ja zit zelf heel vaak achter zulke sites.. & ik wil geen commentaar, niemand hoeft zich te bemoeien met mijn leven.. =)
    Want 1 ding is zeker..Je kan n0oit te dun zijn.. X0
    Ana is my best friend..<33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik vind dat al die meisjes problemen hebben. Psychische, want anorexia nervosa en boulimia zijn niet alleen eetstoornissen. Ik zal niet zeggen dat ikzelf zo blij ben met mijn gewicht, maar ik ga anderen niet aanmoedigen of steunen in hun strijd om vaak niet nodige kilootjes eraf te laten vallen.


    History is not hatred.

    Ik vind dat er véél meer van die sites m0eten komen.. ^^ Ik ben zelf pro-ana.. Dus ja zit zelf heel vaak achter zulke sites.. & ik wil geen commentaar, niemand hoeft zich te bemoeien met mijn leven.. =)
    Want 1 ding is zeker..Je kan n0oit te dun zijn.. X0
    Ana is my best friend..<33


    Dat is echt bullshit. Mijn excuses dat ik 2 berichten achter elkaar plaats, maar dat is echt fucking nonsens. Leuk voor jou dat je pro-ana bent, niet mijn zaak, maar je gaat toch geen andere mensen de dood en het verderf in jagen door ze verdomme aan te moedigen? Pro-ana is niet iets leuks, het zet meisjes die vaak al onzeker zijn over zichzelf aan tot zich uithongeren, laxeermiddelen gebruiken en meer van dat soort shit. Ja, misschien zijn er daar mensen die je echt lijken te begrijpen, beter dan je omgeving tenminste, maar in mijn ogen is het mensen gewoon aanzetten tot moord. Mensen slaan daar vaak in door, met dood als gevolg en neem me niet kwalijk dat ik daar geen fan van ben.


    History is not hatred.

    Ik weet niet een wat het is :P


    You can never wear to much black

    Wa is da pro-ana?


    I need you like a heart needs a beat

    Ken ik niet, boeit me niet, Maar zo te horen gaat het over dieeten, en daarop heb ik maar een ding te zeggen, eten is veel te lekker om te dieeten al moet ik zelf een paar kilootjes afvallen. dat lukt best goed:P


    My fairytail stinks, does yours?

    echt vreselijk :\ kwam er 1x per ongeluk op. ging maar even op die site kijken. ik schrok me echt dood ;o


    -