• Je ziet nu overal sites erover, en alle aandacht van de media, maar wat vind jíj?
    Vind jij dat ze weg moeten van internet? Of kijk je er zelf vaak op? Of misschien heb je er geen mening over. Leef je hier helemaal uit over dit onderwerp!

    Ik persoonlijk kijk er heel vaak op, maar ik heb het niet hoor! Mijn streefgewicht is 50, en nou ja... Ik heb iets tegen Sonja Bakker.

    Succes!


    Life is an art, not a science.

    ben er nooit op geweest ofzo
    maar eerlijk gezegt, ik vind dat ze verboden moeten worden, ik vind t maar bullshit..


    I don't need words to feel those lips.

    Ben 1 keer op zo'n site geweest, om te zien hoe erg dat nou werkelijk was. Het zou verboden moeten worden. Daar heeft ook een minister voor gepleit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die sites zijn er al jaren in overvloed, ik denk niet dat er veel tegen te doen is. Alleen als het verboden wordt ofzo. ><

    ik vind het ziek!!! het help gewoon mensen aan anorexia!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik vind niet echt een goede site voor meisjes maar als het word verboden en het mag niet meer op internet dan doen ze het wel op een andere manier...
    maar ik vind wel dat het verboden moet worden eigenlijk


    Love is the world. And that's make my smile.

    Nooit opgeweest ;dd.
    Maar ik vidn wel dat ze van internet moeten.


    Sweet dreams will come true.

    Hoe erg zijn ze eigenlijk?


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben er al vaker op geweest,maar ik vind dat ze verboden moeten worden.
    Die brieven van Ana zijn echt erg.
    Het maakt meisjes nòg onzekerder dan ze vaak al zijn. De meeste slaan erin door en vallen te erg af.Het is gewoon slecht voor je lichaam. Als je laxeerpillen slikt kun je uitdrogen.
    Het is -zoals al vaker gezegt- gewoon aanzetten tot zelfmoord!

    -maar er staan we sommige goede afvaltips, zoals veel waterdrinken enzo-


    If you want me to listen, whisper...

    het moet weg


    ik heb in de basisschool mijn spreekbeurt er over gedaan ik heb het gehad ik haat het


    lover or loser? hot or not

    Ik vind het dom dat er zo veel aandacht aan je gewicht wordt besteed. Ziekelijk. Iedereen lijkt blind te zijn voor waar het echt om gaat. GELUKKIG ZIJN. En néé, dat gaat niet door af te vallen!
    [hierbij heb ik het niet over mensen met anorexia, dat vind ik erbuiten staan, anorexia is een ziekte. maar pro-ana sites en het slank-moeten-zijn van tegenwoordig vind ik echt ongelofelijk]
    Niemand lijkt te begrijpen dat je niet meer vrienden krijgt doordat je dun bent ofzo. En zelfs al zou dat zo zijn .. wat voor vrienden. Vrienden die alleen om je geven als je jezelf uithongerd omdat je anders te lelijk voor ze bent? Mén.


    Mew <3

    Ik vind dat ze gewoon weg moeten eigenlijk.
    Ze zijn in mijn ogen gewoon superslecht.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hoe erg zijn ze eigenlijk?

    Behoorlijk erg, believe me. Aanvankelijk wou ik ook niet kijken maar op een 'goede' dag won de nieuwsgierigheid het van me en wat ik zag was misselijkmakend.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Behoorlijk erg, believe me. Aanvankelijk wou ik ook niet kijken maar op een 'goede' dag won de nieuwsgierigheid het van me en wat ik zag was misselijkmakend.
    Okee O_. dat moet idd erg zijn...x_x


    Sweet dreams will come true.

    Ow ik weet t nu

    Nou mijn zus heeft anorexia gehad dus ik vind

    SITE DER AFSCHOPPEN EN DIE MENSEN DIE DER WERKEN IN EEN GEKKENHUIS ZETTEN (6)


    You can never wear to much black

    Een vriendin van mij zit er veel achter, en is ook verdacht veel afgeslankt in één maand, op ongezonde manieren, zoals een vinger in d'r keel steken, alleen nog sla en groentes eten, en dat soort dingen. Ik vind het trouwens ook niet goed dat er een chatbox achtig iets is, waar meisjes[/en jongens] over Anorexia praten, alsof het gezond is, en leuk is om te hebben.
    Afvaltips kunnen, maar zulke tips als die daarop staan, kan niet. Maarja, er staat duidelijk een waarschuwing, voordat je de pagina bezoekt, dusja, aan die mensen zelf de keus, en hun eigen verantwoordelijkheid.