• Ik voel me zo, zo leeg nu.
    Ik zit net een heel verhaal te vertellen tegen B (Mijn vriend.)van dat ik depressief ben en niet snap wat hij mooi aan mij vind, zegt hij van: Ik vind je mooi van de binnenkant.
    Ofterwijl: Je bent inderdaad niet knap, maar je karakter is mooi.
    Dat maakt me nog niet zo veel uit, maar daarna begin ik te vertellen hoe ik me dagelijks voel al 3 jaar ofzo: Ik voel me leeg, ik hoor schreeuwen in mijn hoofd, heb pijn overal en ben depressief en denk regelmatig over zelfmoord.
    Zegt hij dood gewoon: Dan kan ik je niet verder helpen.
    En de vorige keer werd hij boos en zei hij zomaar zonder dat ik iets had gedaan van 'Ik maak het uit met je.' midden in een winkel, ik voel me nu zo.. zo leeg en weet echt niet wat ik moet doen.
    En ik moet vandaag persee bij hem gaan logeren omdat we morgen gaan verhuizen en de verhuizers om 10 uur al op de stoep staan, ook weer zoiets, de vorige keer ging ik een weekje bij hem logeren iedere keer lag hij aan de andere kant van het bed.
    Op een gegeven moment zei ik van: 'Kom bij me liggen.' zegt hij geirriteerd van: 'Ja als mijn arm pijn gaat doen is het jouw schuld!' een paar minuten later, hij slaapt nog niet en gaat weer aan de andere kant liggen..
    Dit is echt verschrikkelijk.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Dankje <33 Ik voel me namelijk ook depressief :'(
    Ik kan elk moment in huilen barsten...

    Dat heb ik dus ook, misschien kunnen we elkaar helpen.
    als jij jouw verhaal aan me kwijt wilt kun je het altijd zeggen via een PBtje<3


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan. Na al die tijd met jou en andere meisjes is het hem wel duidelijk dat wanneer hij probeert te zeggen tegen een meisje die zich lelijk vindt dat ze mooi is dat ze er dan tegenin gaat. Vanzelfsprekend dat hij dan iemand dan niet mooi moet noemen, dat is gewoon standaard met negatieve reacties op daden. Neem het hem niet kwalijk en praat voortaan over dat soort dingen alleen met vriendinnen en op Quizlet. Je ziet dat meisjes je wel steunen op welke manier dan ook en dat ik wat te lachen heb.
    Sorry weer, je hebt zo vaak dat emo's zich zo graag afkraken waardoor ik er gewoon om moet lachen. Automatische reactie, kan ik niks aan doen. (A)

    Dump hem en zoek een ander, klingt echt keihard maar dat is echt het beste meid. Een echt vriendje helpt je zelfs als hij amper tot niets kan doen. Als ik dit zo lees lijkt hij me een redelijk egoistisch persoon en dat moet je niet als vriendje hebben.
    Heeeel veel sterkte lieve meid (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omentherise schreef:
    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan. Na al die tijd met jou en andere meisjes is het hem wel duidelijk dat wanneer hij probeert te zeggen tegen een meisje die zich lelijk vindt dat ze mooi is dat ze er dan tegenin gaat. Vanzelfsprekend dat hij dan iemand dan niet mooi moet noemen, dat is gewoon standaard met negatieve reacties op daden. Neem het hem niet kwalijk en praat voortaan over dat soort dingen alleen met vriendinnen en op Quizlet. Je ziet dat meisjes je wel steunen op welke manier dan ook en dat ik wat te lachen heb.
    Sorry weer, je hebt zo vaak dat emo's zich zo graag afkraken waardoor ik er gewoon om moet lachen. Automatische reactie, kan ik niks aan doen. (A)

    Dit is echt iets heel anders dan een emo geval hoor, Ik heb heel veel meegemaakt en deze jongen is anders als de andere.
    Hij heeft me al heel vaak geholpen en alles en ineens doet hij zo.
    Ik snap het überhaupt al niet want een paar dagen geleden deed hij nog normaal.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Omentherise schreef:
    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan.

    Oke, nu beledig je mij en nog meer jongens op Quizlet. Niet iedere man is een eikel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Insouciance schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook, misschien kunnen we elkaar helpen.
    als jij jouw verhaal aan me kwijt wilt kun je het altijd zeggen via een PBtje<3

    Ja dat kan<33 PB me dan maar als je wil :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ohw, zoals iedereen zegt, je kan hem beter dumpen. Hij doet alsof hij niet in je geïnteresseerd is heb ik de indruk. Jij wilt je problemen aan hem kwijt maar hij wil je niet helpen... En dan doet hij nog zo kut tegen je. ;S

    Als je steun nodig hebt of iets kwijt wil, ook bij mij kan je altijd terecht. ;D Ik sta open voor iedereen. (flower)

    Ps. Ik vind je haar mooi ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Omentherise schreef:
    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan.

    Oh wat een compliment voor de jongens hier, onderandere ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou die gast beter op straat gooien, het enige wat hij doet is jou ego schaden, dus weg ermee. Wat een douchebag van een vriendje, man. En honestly? Je bent mooier dan de meeste mensen die ik in mijn hele leven heb ontmoet.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Raveleijn schreef:
    Ah dat is vreselijk, dat je vriend je niet steunt en helpt! en ook dat hij zei dat je mooi was van de binnenkant. Maar je bent heus niet lelijk, niemand is lelijk.
    Oh en ik heb je foto's bekeken, hij is blind, want je bent echt niet lelijk!
    Als je je verhaal bij iemand kwijt of je rot voelt wilt kun je me altijd een berichtje sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat is idd kut, hij zou je kunnen steunen. Al moet ik toegeven dat hij ook weinig kan doen. Aan een depressie kan 1 iemand niks doen. Vind ik. Misschien vind ie het wel hartstikke moeilijk om je te helpen/steunen?
    En daarnaast, als depressief iemand heb je meestal helemaal geen zin in mensen die je steunen en troosten. En geloof me, je bent NIET lelijk.


    Gradually, then suddenly..

    Omentherise schreef:
    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan. Na al die tijd met jou en andere meisjes is het hem wel duidelijk dat wanneer hij probeert te zeggen tegen een meisje die zich lelijk vindt dat ze mooi is dat ze er dan tegenin gaat. Vanzelfsprekend dat hij dan iemand dan niet mooi moet noemen, dat is gewoon standaard met negatieve reacties op daden. Neem het hem niet kwalijk en praat voortaan over dat soort dingen alleen met vriendinnen en op Quizlet. Je ziet dat meisjes je wel steunen op welke manier dan ook en dat ik wat te lachen heb.
    Sorry weer, je hebt zo vaak dat emo's zich zo graag afkraken waardoor ik er gewoon om moet lachen. Automatische reactie, kan ik niks aan doen. (A)

    Het was haar vriendje dus het is toch normaal dat ze dat aan hem vertelde? Niet alle jongens zijn zo en mss heeft hij gwn ook problemen op het moment... Alleen hij zegt er ook niks over.

    En wat bedoel je nu met "je hebt zo vaak dat emo's zich zo graag afkraken waardoor ik er gewoon om moet lachen." ?
    Bedoel je haarzelf ermee? Ze zit zich niet af te kraken ofzo, ze kan er toch niks aan doen dat ze zich wat depressief voelt? :|
    Of begrijp ik dit nou verkeerd.


    Ik wil een tuin vol egels

    dayxdreamer schreef:
    veel sterkte *slaagt arm om schouder* (K)

    @MrsChartered jij ook

    Dankje <33


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Insouciance schreef:
    (...)
    Dit is echt iets heel anders dan een emo geval hoor, Ik heb heel veel meegemaakt en deze jongen is anders als de andere.
    Hij heeft me al heel vaak geholpen en alles en ineens doet hij zo.
    Ik snap het überhaupt al niet want een paar dagen geleden deed hij nog normaal.

    Oi nee, hoe moet ik van iemand die ik niet ken zeggen dat diegene emo is? Ik zie wel dat mijn bericht op dat punt te vlug is geschreven, ik bedoelde dat ik zo vaak emo's zichzelf af zien kraken dat wanneer ik iemand op een negatieve manier hoor praten over zichzelf ik gelijk in de lach schiet. Een beetje mezelf nalezen op een forum mag ik wel leren.
    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oke, nu beledig je mij en nog meer jongens op Quizlet. Niet iedere man is een eikel.

    Ma no, scusami. Totaal niet mijn bedoeling om jullie te beledigen, jullie zijn ook nog mannen ja, alleen dan.. Grappenmakers? Ik wil dit niet verkeerd bedoelen hoor, maar jij bent degene die op een manier toch zo'n beetje elke man of jongen met eigenwaarde een eikel noemt terwijl ik toch echt niemand beledigde. Wel heb ik een vraag aan je, zijn jouw ouders gescheiden of is je moeder dominant aan je vader? Misschien had je wel alleen maar leraressen in je leven of in je kindertijd. Ik heb daarover eens een artikel gelezen, het is psychisch blijkbaar slecht voor ze. Wel bedankt voor mij laten grinniken.

    Wel heb ik een vraag aan je, zijn jouw ouders gescheiden of is je moeder dominant aan je vader? Misschien had je wel alleen maar leraressen in je leven of in je kindertijd. Ik heb daarover eens een artikel gelezen, het is psychisch blijkbaar slecht voor ze. Wel bedankt voor mij laten grinniken.

    Wat lul jij nou allemaal voor een onzin? Mijn ouders zijn inderdaad gescheiden, maar gaan perfect met elkaar om. Geen ruzies of dingen die erop lijken. Ze behandelen elkaar als gelijken, zoals het hoort. En ik had zowel leraren als ook leraressen. Ik heb er alleen GENOEG van dat iedereen altijd gaat generaliseren, daar kan ik zo niet tegen!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.