• Ik voel me zo, zo leeg nu.
    Ik zit net een heel verhaal te vertellen tegen B (Mijn vriend.)van dat ik depressief ben en niet snap wat hij mooi aan mij vind, zegt hij van: Ik vind je mooi van de binnenkant.
    Ofterwijl: Je bent inderdaad niet knap, maar je karakter is mooi.
    Dat maakt me nog niet zo veel uit, maar daarna begin ik te vertellen hoe ik me dagelijks voel al 3 jaar ofzo: Ik voel me leeg, ik hoor schreeuwen in mijn hoofd, heb pijn overal en ben depressief en denk regelmatig over zelfmoord.
    Zegt hij dood gewoon: Dan kan ik je niet verder helpen.
    En de vorige keer werd hij boos en zei hij zomaar zonder dat ik iets had gedaan van 'Ik maak het uit met je.' midden in een winkel, ik voel me nu zo.. zo leeg en weet echt niet wat ik moet doen.
    En ik moet vandaag persee bij hem gaan logeren omdat we morgen gaan verhuizen en de verhuizers om 10 uur al op de stoep staan, ook weer zoiets, de vorige keer ging ik een weekje bij hem logeren iedere keer lag hij aan de andere kant van het bed.
    Op een gegeven moment zei ik van: 'Kom bij me liggen.' zegt hij geirriteerd van: 'Ja als mijn arm pijn gaat doen is het jouw schuld!' een paar minuten later, hij slaapt nog niet en gaat weer aan de andere kant liggen..
    Dit is echt verschrikkelijk.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    sage schreef:
    (...)
    Ma no, scusami. Totaal niet mijn bedoeling om jullie te beledigen, jullie zijn ook nog mannen ja, alleen dan.. Grappenmakers? Ik wil dit niet verkeerd bedoelen hoor, maar jij bent degene die op een manier toch zo'n beetje elke man of jongen met eigenwaarde een eikel noemt terwijl ik toch echt niemand beledigde. Wel heb ik een vraag aan je, zijn jouw ouders gescheiden of is je moeder dominant aan je vader? Misschien had je wel alleen maar leraressen in je leven of in je kindertijd. Ik heb daarover eens een artikel gelezen, het is psychisch blijkbaar slecht voor ze. Wel bedankt voor mij laten grinniken.


    Wat een onzin lul jij allemaal hier? (cat)
    Serieus, als je haar ook even af wilt kraken, doe het dan alleeni n je hoofd, en ga niet iedereen hier afkraken en de psysch uithangen tot je ervoor gestudeerd hebt. :'D


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat lul jij nou allemaal voor een onzin? Mijn ouders zijn inderdaad gescheiden, maar gaan perfect met elkaar om. Geen ruzies of dingen die erop lijken. We behandelen elkaar als gelijken, zoals het hoort. En ik had zowel leraren als ook leraressen. Ik heb er alleen GENOEG van dat iedereen altijd gaat generaliseren, daar kan ik zo niet tegen!

    sage schreef:of

    Rustig aan man, je maakt jezelf alleen maar grappiger. Als je nou allemaal dingen gaat zeggen en die dan opschrijft, dan lees ik ze morgen ok? Ik moet zo weg nml.
    Ik geef je wel wat inspiratie, eehm..
    Ingeperkt jongensgedrag door gescheiden ouders, Darksavior als naam.. Onzeker, maar gezien de leeftijd niet een onzekerheid omdat alles nieuw is.. Heeft sinds kort een vriendin, wat een prestatie is aangezien hij de nood heeft dat op internet te plaatsen, waarbij het voor anderen om de vriendin gaat gaat het bij jou meer dan bij anderen om het pronken. Vroeger een drukke jongen, wil begrepen worden maar is dat niet en verwijt zo heel veel aan anderen. Zoekt weinig op, dus ergens rond MBO nu dan, hoewel HAVO ook niet echt om naar huis te schrijven is.. Denkt bij contact dat het beter is om alleen te zijn, maar is toch heel blij met het contact.. Vraagt zich af waarom de wereld niet denkt zoals hij.. Waarom kijkt hij geen anime?
    Oh shit, alles door elkaar. Komt erop neer dat je teveel op internet zit, maak je hoofd schoon en waardeer je vriendin meer om haar persoon. Ga ertegenin wat je wilt, maar het meeste moet wel kloppen. Ik ga nu wel, veel plezier.

    Hou is op met ruziën in elke actieve topic.
    Negeer het gewoon, zo bespaar je jezelf ook eens wat zenuwen.
    Help Insouciance maar beter haar probleem op te lossen. Het gaat hier om hààr, niet om jullie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Sage, waarom bemoei jij je met DarkSavior zijn halve leven.

    En Insouciance, ik hoop dat je je al wat beter voelt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Soms gebeurt het dan een user iets zegt wat mensen kan irriteren. Negeer het dan, je kan er toch niks aan veranderen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    @Sage: Whatever, als jij denkt dat je me kent moet ik alleen maar om je lachen (bloos).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En hij heeft het lef om te denken dat hij jou verdient?
    Dumpen die handel, ieder meisje kan beter krijgen en verdient beter dan dat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat een eikel?
    Hij verdient jou niet!
    Ik zou het uitmaken, er lopen veel betere jongens op deze wereld rond.
    Die wel naar je luisteren en je wel advies kunnen geven.

    Wat een Zak!
    Je bent helemaal niet lelijk(fotoboek)
    Ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan maar je kan het beter uitmaken, wat heb je aan een jongen die er niet voor je is en waar je blijkbaar alleen maar ongelukkiger van word. Je zegt dat je depresief bent en ik weet dat dat vaak te maken heeft met veel nare gevoelens door evaringen die naar boven komen en denk je niet dat een zo'n naar gevoel ligt aan je vriendje?
    Er zijn genoeg leuke jongens op de wereld en er is er echt wel een die er voor je is en zijn best doet je te begrijpen dus waarom zou je je tijd verdoen aan zo'n ass!
    (Ik hoop dat je hier iets aan hebt)
    x


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    sage schreef:
    (...)
    Rustig aan man, je maakt jezelf alleen maar grappiger. Als je nou allemaal dingen gaat zeggen en die dan opschrijft, dan lees ik ze morgen ok? Ik moet zo weg nml.
    Ik geef je wel wat inspiratie, eehm..
    Ingeperkt jongensgedrag door gescheiden ouders, Darksavior als naam.. Onzeker, maar gezien de leeftijd niet een onzekerheid omdat alles nieuw is.. Heeft sinds kort een vriendin, wat een prestatie is aangezien hij de nood heeft dat op internet te plaatsen, waarbij het voor anderen om de vriendin gaat gaat het bij jou meer dan bij anderen om het pronken. Vroeger een drukke jongen, wil begrepen worden maar is dat niet en verwijt zo heel veel aan anderen. Zoekt weinig op, dus ergens rond MBO nu dan, hoewel HAVO ook niet echt om naar huis te schrijven is.. Denkt bij contact dat het beter is om alleen te zijn, maar is toch heel blij met het contact.. Vraagt zich af waarom de wereld niet denkt zoals hij.. Waarom kijkt hij geen anime?
    Oh shit, alles door elkaar. Komt erop neer dat je teveel op internet zit, maak je hoofd schoon en waardeer je vriendin meer om haar persoon. Ga ertegenin wat je wilt, maar het meeste moet wel kloppen. Ik ga nu wel, veel plezier.


    Uhm newsflash, de enige die zichzelf alleen maar grappiger maakt ben jij!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    sage schreef:
    (...)
    Rustig aan man, je maakt jezelf alleen maar grappiger. Als je nou allemaal dingen gaat zeggen en die dan opschrijft, dan lees ik ze morgen ok? Ik moet zo weg nml.
    Ik geef je wel wat inspiratie, eehm..
    Ingeperkt jongensgedrag door gescheiden ouders, Darksavior als naam.. Onzeker, maar gezien de leeftijd niet een onzekerheid omdat alles nieuw is.. Heeft sinds kort een vriendin, wat een prestatie is aangezien hij de nood heeft dat op internet te plaatsen, waarbij het voor anderen om de vriendin gaat gaat het bij jou meer dan bij anderen om het pronken. Vroeger een drukke jongen, wil begrepen worden maar is dat niet en verwijt zo heel veel aan anderen. Zoekt weinig op, dus ergens rond MBO nu dan, hoewel HAVO ook niet echt om naar huis te schrijven is.. Denkt bij contact dat het beter is om alleen te zijn, maar is toch heel blij met het contact.. Vraagt zich af waarom de wereld niet denkt zoals hij.. Waarom kijkt hij geen anime?
    Oh shit, alles door elkaar. Komt erop neer dat je teveel op internet zit, maak je hoofd schoon en waardeer je vriendin meer om haar persoon. Ga ertegenin wat je wilt, maar het meeste moet wel kloppen. Ik ga nu wel, veel plezier.

    Gast.. :')


    ars moriendi

    sage schreef:
    Hahaha, ooh hoo.. Hoo...
    Sorry
    Dat moet je ook niet zeggen tegen je vriend of überhaupt tegen een jongen, daarvoor heb je vriendinnen. Mannen zijn gewoon niet zo van dat soort dingen, die willen het liever recht voor z'n raap en leed moet je mee leren omgaan. Na al die tijd met jou en andere meisjes is het hem wel duidelijk dat wanneer hij probeert te zeggen tegen een meisje die zich lelijk vindt dat ze mooi is dat ze er dan tegenin gaat. Vanzelfsprekend dat hij dan iemand dan niet mooi moet noemen, dat is gewoon standaard met negatieve reacties op daden. Neem het hem niet kwalijk en praat voortaan over dat soort dingen alleen met vriendinnen en op Quizlet. Je ziet dat meisjes je wel steunen op welke manier dan ook en dat ik wat te lachen heb.
    Sorry weer, je hebt zo vaak dat emo's zich zo graag afkraken waardoor ik er gewoon om moet lachen. Automatische reactie, kan ik niks aan doen. (A)


    je beledigd je eigen soort:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    OMG, je méént het hé, als je Mitchell zò uitgebreid gaat beledigen, dan moet ik er dan maar even tussenkomen.
    Wat heeft hij jou misgedaan?
    En serieus, denk je dat je zo'n mentalist bent hier, of wat? :')
    Ik weet meer over psychologie dan jij in je hele leven zal weten. :')
    En alles wat jij zegt slaat op niets, jij wil het gewoon slim laten lijken door teveel te zeggen.
    Grow up, dude.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    OMG, je méént het hé, als je Mitchell zò uitgebreid gaat beledigen, dan moet ik er dan maar even tussenkomen.
    Wat heeft hij jou misgedaan?
    En serieus, denk je dat je zo'n mentalist bent hier, of wat? :')
    Ik weet meer over psychologie dan jij in je hele leven zal weten. :')
    En alles wat jij zegt slaat op niets, jij wil het gewoon slim laten lijken door teveel te zeggen.
    Grow up, dude.


    hij voelt zichzelf heel slim, duidelijk de meest serieuze en ''wijze'' persoon van de wereld:W

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:56 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hehehe, Guys guys. I can handle that piece of crap myself :W
    Niet dat ik met hem/haar ga praten ofzo, hij/zij/whatever is maar een vuiltje op mijn radar.
    But thanks anyway (flower)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 0:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.