• Ik weet dat het géén leuk onderwerp is om over te praten en dat het een best persoonlijke vraag is maar vroeg of laat staan we er toch voor.
    Dus vroeg ik me gisteren af, hoe de users van Quizlet tegenover de dood staan.
    Zijn jullie er bang van?
    Of eerder benieuwd?
    Ikzelf, vrees de dood niet...Ik ben eerder iemand die benieuwd is hoe het zal zijn.
    Het is misschien echt erg om te zeggen, maar ik wacht eigenlijk een beetje tot mijn tijd er is, ook al ben ik maar 16.
    Nee ik heb geen zelfmoord neigingen en dit is ook geen aandachtstopic.
    Iets waar ik wel in geloof, is dat er leven is na de dood.
    Reïncarnatie ofzo...Ik denk dat het nog goed mogelijk zou zijn, dat als je sterft je als iets of iemand ander terug komt.

    And how about you guys? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De dood -lacht-. Dat is wel het laatste waar ik bang voor ben. Als ik sterf dan is mijn tijd gekomen om te gaan. Ik ben hier met een doel en zodra ik mijn doel heb vervuld kan ik gaan. Ik zal de dood met open ogen aankijken en in zijn armen lopen. Ja, ik vind het jammer als ik sterf. Ik blijf liever hier, bij mijn vrienden, familie en vriendin. Ik zou hun zoveel pijn doen als ik sterf en dat wil ik niet. Ik blijf zoveel liever hier, maar als het niet anders kan zal ik gaan.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben allesbehalve bang voor de dood, wanneer deze komt zal het op het juiste moment zijn. Ik hoop dood te kunnen begroeten als een oude vriend.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Charlatan schreef:
    (...)
    Jij laat haar nu ook niet geloven wat ze gelooft.

    (:

    Zij mag geloven wat ze wilt, zonder het hier in iedereens strot te komen duwen.

    Ik ben niet echt bang voor de dood, eerder voor hoe ik dood ga :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:18 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    (...)
    Zij mag geloven wat ze wilt, zonder het hier in iedereens strot te komen duwen.

    Ik ben niet echt bang voor de dood, eerder voor hoe ik dood ga :'D

    Wat ze niet doet. Ze zegt duidelijk: 'Ik zie..'

    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het humanistische idee over de dood erg mooi. Als je dood gaat, dan houdt het op. Gewoon niets, zwart.


    I am an idiot, I move.

    Charlatan schreef:
    (...)
    Wat ze niet doet. Ze zegt duidelijk: 'Ik zie..'

    :Y)


    LizzyTennant zei 'Ik ben niet bang voor de dood, want als je dood bent heb je eeuwig leven'
    waarop zij antwoordde 'Waarom zou je voor eeuwig willen leven? Welk uitzicht heeft dat? Voor ALTIJD rond blijven hangen? Dat is toch ook eng. Dan ben ik liever gewoon weg, hoor.'

    well, gee, laat LizzyTennant ook gewoon geloven wat zij gelooft zonder commentaar te geven.


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    (...)

    LizzyTennant zei 'Ik ben niet bang voor de dood, want als je dood bent heb je eeuwig leven'
    waarop zij antwoordde 'Waarom zou je voor eeuwig willen leven? Welk uitzicht heeft dat? Voor ALTIJD rond blijven hangen? Dat is toch ook eng. Dan ben ik liever gewoon weg, hoor.'

    well, gee, laat LizzyTennant ook gewoon geloven wat zij gelooft zonder commentaar te geven.

    Dit gaat niet over LizzyTenant? - wie dat ook moge zijn :'D Ik laat iedereen geloven wat hij wil geloven :') Da's het punt niet :'D Ik ga 't niet helemaal uitleggen, hoor. Dan moet je maar beter lezen :Y)

    O, en trouwens. Ik vind niet dat Swanepoel daar alsnog haar ideeën opdringt over de dood. Ze zegt alsnog wat ZIJ ervan vindt. Snappez-vous?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:50 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er heel nieuwsgierig naar. Niet dat ik dood wil of zo, maar gewoon. Ben benieuwd 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben niet bang voor de dood. Het lijkt me eerder een verlossing. Ik heb verder geen zelfmoordneigingen hoor ofzo. En ik geloof in een leven na de dood in de zin van een soort hemel.


    Ligt and Darkness are both very different..