• ik mis tokio hotel eigenlijk wel heel erg! als ik soms topics lees waarin staat dat ze boos op ze zijn denk ik 'ja dat ben ik ook' maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo boos ik mis tokio hotel gewoon zo ontzettend! vroeger hoorde je echt heel veel van ze maar nu echt bijna niks meer! en ik vind het ook niet leuk dat ze steeds zeggen dat er een wereldtour komt maar dat komt dan niet!
    oke ik wil hier geen depressieve topic over maken maar ik wou gewoon even m'n hart luchten en hopen dat ik niet de enige ben die ze doodmist!!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 15:40 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik mis ze ook :(


    (Be)lieve in (you)rself

    vraag me af waar ze zijn ik mis ze wel


    life you life like its youre last day

    Zijn ze gestopt dan??

    Ik kom ze nog regelmatig tegen in de derdeklas-boeken van mijn tutorkind. Dan vertelt ze altijd hoe haar leraar die jongens belachelijk maakt, heerlijk om te horen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    "maar nu echt bijna niks meer!"? Helemaal niks meer bedoel je. Ik mis ze niet meer, ik ben er inmiddels wel aan gewend en ben ze praktisch 'vergeten'.

    ik vind het ook jammer, maar ergens ben ik ook die fase ontgroeid.. Ik hou nog ontzettend veel van hun muziek en zal naar concerten blijven gaan, maar dat hysterisch gedoe, met posters, met hun nieuws volgen, etc is wel voorbij.
    oh ik mis de tijd dat er elke donderdag een THTV was ><

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:49 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik mis ze ook. En ik snap dat ze Amerika willen/wilden veroveren, maar ik vind wel dat ze ons een beetje alleen hebben gelaten. Je hoort nu inderdaad minder over hen en dat vind ik jammer, het is nu niet zo dat ik heel het internet af ga speuren naar nieuwe dingen, maar het blijft jammer. En je hoort heus wel eens wat over ze en dat vind ik dan wel weer leuk, en ik blijf wel in contact met andere fans op forum's enzo. Toch ga ik nog dagelijks naar THH om te kijken of er nog nieuws is over hun en lees ik FF's en schrijf ik een FF. En dan pas realiseer je hoeveel die band nu eigenlijk voor je betekent.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Bronte schreef:
    Ik mis ze niet, maar dat kan aan mij liggen. Je hoort minder van hen, ja dat is waar, maar ergens weet ik dat ze terug komen, dat ze een nieuw album gaan uitbrengen, dat ze meer aanwezig gaan zijn, snap je. Ach,, ik hou hoop en laat die niet zo snel vallen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik mis ze niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja. Ik mis ze. Ik weet dat ik al lang over ze heen had moeten zijn, dat een band als zij helemaal niet meer in het rijtje van mijn favoriete thuishoort, maar ik ben er eerlijk in: als ik nummers hoor als "An Deiner Seite" word ik gewoon sentimenteel. Want hoe het is geweest, is toch bijzonder en ik mis dat. Ik ben niet boos, ik ben eerder teleurgesteld. Want als je opblijft omdat ze genomineerd zijn in een awardshow, en het enige wat je terugkrijgt is een bedankfilmpje van tien seconden [waar dan soms heel Tokio Hotel niet is, maar alleen de tweeling], dan begin je daar flauw van te raken op een gegeven moment.
    And call me crazy, maar ze zijn nog steeds een deel van mij, ik schrijf Fanfics en wacht op een volgend album, alleen omdat ik ze niet kan loslaten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Feedback schreef:
    Tja, ik mis ze ergens ook wel. Maar de laatste maanden luisterde ik toch ook niet meer naar hen. Het is precies of ze van de aardbol verdwenen zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja ik mis ze ook heel erg. Dus vind ik het erg dat het album vast volgens jaar pas volgend jaar zal uitkomen


    -

    hopelijk kommen ze snel terug

    Eerlijk gezegd, was ik ze vergeten. Ik had geen posters meer, de liedjes die nog overgebleven waar op mijn Ipod werden doorgespoeld. Nouja, vergeten is een groot woord, maar ik was niet meer zo van 'Waaaah'. Snapje? Maar overlaatst kwam er een liedje van hen op de radio bij ons en toen zei de presentator van 'Tokio Hotel, waar was de tijd dat ze nog zo populair waren? Ik vraag me af wat er van hen geworden is...' en toen ben ik nieuwsgierig geworden en zo ben ik weer eens in dit deel van het forum terecht gekomen :) Ik zou het eerlijk gezegd wel fijn vinden moesten ze weer 'terugkomen'. Of er toch in ieder geval iets over horen (:

    Ik mis ze ook, maar ze werken aan een nieuw album en ik vind ze het wachten helemaal waard!


    I changed.