• ik mis tokio hotel eigenlijk wel heel erg! als ik soms topics lees waarin staat dat ze boos op ze zijn denk ik 'ja dat ben ik ook' maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo boos ik mis tokio hotel gewoon zo ontzettend! vroeger hoorde je echt heel veel van ze maar nu echt bijna niks meer! en ik vind het ook niet leuk dat ze steeds zeggen dat er een wereldtour komt maar dat komt dan niet!
    oke ik wil hier geen depressieve topic over maken maar ik wou gewoon even m'n hart luchten en hopen dat ik niet de enige ben die ze doodmist!!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 15:40 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Loveless schreef:
    Nopes. Not really. Ik begrijp het wel dat jullie het jammer vinden, ik zou het ook jammer vinden als mijn favo band minder van zich liet horen. Maar begrijp wel dat het meeral om geld gaat hé, ze willen gewoon geliefd worden, waar ook op de wereld (:


    26 - 02 - '16

    Ze zouden wat actiever moeten zijn, misschien veranderen meningen dan wel.


    Are you happy? Huh?

    *Zucht* Old topic is old.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik mis ze ook wel een beetje. De oude Tokio Hotel was veel leuker. Toen Tom nog die schattige dreadlocks had en Bill nog zijn leeuwen haar. Nu zijn ze in LA en doen ze werkelijk niks, tenminste, daar lijkt het op. Nu luister ik ook nooit meer naar hun muziek en heb nieuwe leuke bandjes gevonden. ik mis ze nu niet echt heel erg meer, omdat ze niet zo leuk meer zijn.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uneventful schreef:
    Ik ben nooit fan geweest.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.