• Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het hier...

    Ik kreeg net te horen van iemand uit onze straat dat mijn lieve kat panter dood is , waarschijnlijk vergiftigd. Ik ben er echt kapot van. Ik weet dat het misschien overdreven klinkt , maar hij was een groot deel van mijn leven. Hij sliep bij mij op de kamer , kwam naar mij als ik huilde...Ik voel me nu echt verschrikkelijk. Al 5 jaar was hij bij ons en nu ben ik hem kwijt voor altijd. Het enige wat ik nog van hem heb is zijn halsbandje. De vrouw die hem vond in haar tuin heeft zijn halsband uit gedaan en naar ons gebracht , daar ben ik haar zeer dankbaar voor.RIP panter. Born 24/05/2006 , Died 31/07/2011(huil):(


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Serophina schreef:
    (...)
    Moest dit met mijn kat gebeuren ik zou op die persoon afstappen en die slagen(tot ie op de grond ligt de creperen van de pijn dat ie nooit meer kan wandelen) , wie doet dat nu?
    Ookal mag je geen katten dat doe je toch niet, en zeker niet met iemand anders katten..
    Ik zou ook naar de politie stappen..


    Gaat niet we hebben geen bewijs..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)
    Wel door iemand uit onze straat. - noemt geen namen- En hoe dat komt geen idee , die persoon haat gewoon katten want op een termijn van 9 maand zijn er uit onze buurt al 7 katten vergiftigd geweest wat niet meer logisch is... Waarvan 3 in de zelfde maand..


    Jezus dat is echt gestoord.
    Bij mij heeft iemand twee huizen verder een hond en die heeft eens een kat doodgebeten (en ook onze kat aangevallen). Iemand heeft die man de kat zien begraven, echt vreselijk :(


    As travars

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Gaat niet we hebben geen bewijs..

    Oei..
    Als ik jou was (maar dat ben ik)
    Ik ben normaal niet zo'n type maar ik zou naar die persoon gaan en die uitschelden en die persoon slagen dat ie niet meer kan wandelen..
    Ik ben mss wel hard maar als iemand mijn kat iets zou aandoen dan zal ik ervoor zorgen dat ie nooit meer zoiets zou kunnen doen, ik zou niet weten hoe maar toch..


    Stop wishing, Start doing..

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Jezus dat is echt gestoord.
    Bij mij heeft iemand twee huizen verder een hond en die heeft eens een kat doodgebeten (en ook onze kat aangevallen). Iemand heeft die man de kat zien begraven, echt vreselijk :(


    Wow das ook echt wel uhh hoe zeg je het.. gestoord? 0_o


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Serophina schreef:
    (...)
    Oei..
    Als ik jou was (maar dat ben ik)
    Ik ben normaal niet zo'n type maar ik zou naar die persoon gaan en die uitschelden en die persoon slagen dat ie niet meer kan wandelen..
    Ik ben mss wel hard maar als iemand mijn kat iets zou aandoen dan zal ik ervoor zorgen dat ie nooit meer zoiets zou kunnen doen, ik zou niet weten hoe maar toch..


    Ik zou gewoon willen dat die persoon eens op heterdaad betrapt wordt. En darna levenslang krijgt , maar ja zolang krijgt die toch nooit... :( Ik zit nu nog niet in de kwaade fase daar kan het ook aanliggen , het zal nog wel komen dat ik me zal moeten inhouden om er niet naar toe te gaan want geweld lost niks op ..:X


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ik zou gewoon willen dat die persoon eens op heterdaad betrapt wordt. En darna levenslang krijgt , maar ja zolang krijgt die toch nooit... :( Ik zit nu nog niet in de kwaade fase daar kan het ook aanliggen , het zal nog wel komen dat ik me zal moeten inhouden om er niet naar toe te gaan want geweld lost niks op ..:X

    Ik weet het dat geweld niks op lost, maar die gaat het misschien blijven doen!
    Ale ja ik zou mij er niks van aantrekken en er op slagen (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Awh, echt heel veel sterkte!
    Ik heb nu 3 katten en die zijn me heilig..


    your eyes are like stars in the night.

    Sterkte!
    Ik weet hoe je je voelt,
    mijn hond die ik al heel mijn leven hebt gaat nu keihard achteruit.
    Hij is in een dag graatmager geworden, en ik ben er nu al kapot van.
    Ik heb hem sinds ik een halfjaar was, en hij is er altijd voor me.
    Ik vind het echt erg, veel sterkte <3


    Trust me. I'm the doctor

    WAT VERGIFTIGD ?! sorry maar daar kan ik echt niet tegen, mensen moeten met hun handen van dieren blijven --' veel sterkte alvast <3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 7:38 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik zou me net hetzelfde voelen, moest zoiets gebeuren bij mijn kat :s
    Heel veel sterkte!!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh zo zielig veel sterkte

    Bij ons worden ze of doodgereden of doodgeschoten, ook geen pretje hoor. We krijgen geen kat meer omdat die toch dood gaat. En ja, elke kat gaat dood, maar niet na een jaar geleefd te hebben normaal.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aaw heel veel sterkte <3
    Is helemaal niet overdreven ofzo, ik heb ook een kat al vanaf dat ik 6 ben, en ik zou gek worden als die doodging :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heel veel sterkte <3


    Life is hard and then we die

    Sterkte(flower)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.