• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    Hogwarts, > Witchcraft & Wizardry, vandaar. :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Omdat ik James Potter sr. awesome vind c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omdat ik een Duitse gebruikersnaam wou waarvan de betekenis niet meteen duidelijk is voor iedereen aangezien Duits en Nederlands soms op elkaar lijken. Het heeft ook een link met mij en Bill. (niet tussen ons twee natuurlijk, maar zowel op hem als op mij is het van toepassing)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is British slang voor 'waardeloos persoon', in het Nederlands vaak vertaald naar 'schorem'.
    Het is me vaak verteld dat ik waardeloos was en dat ik iets moest gaan doen met m'n leven. Verder heeft British slang me altijd wel aangetrokken. En zo was Scum geboren. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Atelophobia betekend de angst voor imperfectie, om niet goed genoeg te zijn. En dat ben ik.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Omdat ik het een coole naam vind :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omdat DBZ epic is en de androids ook. Yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat mijn vader hem had bedacht

    Omdat de dæmon van Lyra zo heet en ik het een mooie naam vond :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Favoriete liedje van een van mijn favoriete bands (:

    alleen dan enkelvoud in plaats van meervoud. ;D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 13:15 ]


    Destroy what destroys you.

    Glipse betekent glimp of vluchtige blik en dat is alles wat ik wil. Een glimp opvangen van Angelina, nog één laatste keer.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dit topic is best epic om te lezen

    Escritura betekend schrijven in het Spaans/Portugees/Italiaans. (Ik weet niet meer welke, dus kies maar XD)
    dus omdat schrijven mijn passie is


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn vader riep op dat moment in het engels met een indisch accent :
    I am missin the napkins.


    Owl you need is love.

    Fides betekent trouw in het Latijn en ik vind trouw belangrijk. Trouw blijven aan je principes maar ook aan je vrienden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hmm, ik had geen idee welke ik moest nemen en kwam op deze uit ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.