• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    ik was beetje superheld obsessed en toen heb ik samen met mijn beste vriendin een superhelden naam genomen XD

    en morgen mag ik eindelijk mijn naam weer veranderen (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het betekent vreemdeling in het latijn, dat vond ik wel bij mezelf passen. (:
    Bovendien klinkt het mooi.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    youleftme, omdat ik begin juni erachter kwam dat mijn grote liefde vreemd ging en ik vind het nummer you left me van The Maine super awesome. Dat nummer beschrijft ook echt wat ik voel.


    -

    Ik heb de mijne; Hirasawa gekozen omdat dat de achternaam van een K-ON (Anime serie) personage is. Yui Hirasawa. En zij is cool, dus vandaar. (nerd)

    Uhmm... ik wilde gewoon een nieuwe username die iets met K-pop te maken had en ik was op dat moment een nieuwe fan van Beast, dus besloot ik maar de naam van mijn favo zanger te nemen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ruri is Japans voor smaragd (volgens het internet dan) en ik ben de laatste tijd met manga en dus Japan bezig... en smaragden zijn gewoon mooi:Y)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    vanwege het plaatje


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kitchener is een plaats in Canada. Het ligt niet ver van mijn familie af, Justin Bieber is daar een keer wezen shoppen.


    <3

    Fenix omdat ik van mytes leuk vind en vooral fenixen. Ik ben der helemaal gek van :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Crush, betekend in het Engels verpletteren of breken of iets in die aard en zo voel ik me meestal. Geplet, gebroken, dus crushed.

    En mijn volgende username gaat Slytherin zijn of zoiets in de aard en dat komt van HP omdat ik graag in Slytherin wil zitten. (:

    Ik heb eendagsvliegen al een tijdje bijzonder gevonden. Niet omdat het insecten zijn, maar omdat ze maar één dag leven. Wat zou een mens doen als hij maar een dag te leven had? Wat zou ik doen? Die vlieg die eet, plant zich voort en gaat dood. Ik vind het gewoon leuk om over na te denken, vandaar dat ik 'Mayfly' als username heb genomen. c:


    wth.

    Ik was naar Amerika gegaan met vakantie. En toen ik terugkwam had ik jetlag.
    En het is een van mijn favoriete Simple Plan liedjes ^^


    Obviously.

    MaakGeloof = MakeBelieve = een band die ik leuk vind (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een vriendin van me noemt me altijd Alwinasaurus. Geen idee waarom het niet Alwinosaurus is. Maar ik ben gehecht geraakt aan die naam :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Omdat ik 't tegenkwam in de Donald Duck en 't wel een pakkend woord vond :'D

    Een charlatan is dus een bedrieger, mensen misleiden met z'n charme.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 10:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'