• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    Nick Grimshaw (ook wel Grimmy) is een BBC (Radio 1) presentator die ik echt geweldig vind. En hij is echt supergrappig, deze tweet alleen al:


    As travars

    Omdat dat een goed liedje is van mijn favoriete band, Arctic Monkeys. En Brianstorm klinkt sowieso al leuker als Brainstorm want er zijn er hier vast die denken dat ik een fout heb gemaakt en dat is niet waar!

    Omdat die vrouw geweldig is. Ze lijkt zo lief met haar "Love" en "Dear", maar tegelijkertijd helpt ze wel een moordenaar zijn lijken weg te werken en maakt ze kannibalen van haar klanten. Ik lijk ook een beetje op haar, ik lijk wel lief maar eigenlijk ben ik heel luguber.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fawkes schreef:
    shockwave is een decepticon (:

    Guy Fawkes was een man die meehielp aan het buskruidverraad in 1605, hij werd gevonden in de kelders waar hij probeerde het parlement en de koning op te blazen omdat hij en anderen de regering van toen zat waren. Alleen lijken de regeringen alleen maar beroerder te worden en trekken ze de burgers alleen maar de shit in dus van mij mag ons koningshuis en al die ministers mooi een eind oprotten (:


    Ik dacht serieus altijd aan Fawkes the Phoenix, hihi ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ecanus is de engel van de schrijvers, wat ik wel gepast vond. Niet te vergeten dat hij ook mooi is. Ik wil over een paar weken terug naar Courtesan, die ik heb genomen door het spel Assassin's Creed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vond hem gewoon leuk klinken, haha. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hale was mijn beste vriendin vroeger.

    Ik heb de film Thor gezien, waardoor ik helemaal gek werd van Tom Hiddleston a.k.a. Loki. Dus toen wilde ik Loki als gebruikersnaam, maar dat kon niet. Toen heb ik eventjes nagedacht over een naam en uiteindelijk heb ik Asgard gekozen (dat is trouwens de wereld waar de Noordse goden leven)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Omdat ik iets van Harry Potter wou en veel leuke waren al bezet, dus toen koos ik deze: Gringotts, de tovenaarsbank.


    All was well.

    Tortuga is een eiland waar het vroeger stikte van de piraten. Ik heb het uit Pirates of the Caribbean, een filmserie die ik geweldig vind.


    ars moriendi

    Mijn username is de achternaam van een knappe acteur uit (naar mijn mening) de beste serie ooit; Supernatural.


    If we had not a soul, music would have created it.

    omdat ik gwn The Grizzly ben :Y)

    en omdat ik van die beesten hou! maar voor de restn, ik ben gwn echt een grizzly, en dat is mijn bijnaam. I am The Grizzly!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.



    ja, ik kijk soms nog Samson en Gert, haters gonna hate(joehoe)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:45 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Count Me In, reken me mee, schrijf me in.
    Ik ben altijd in voor nieuwe dingen en mij schrik je niet zo snel af.


    Let it come and let it be

    Het is de achternaam van de drummer van Simple Plan, Chuck Comeau (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.