• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)

    Ik wou weten hoelang het duurde voordat de mods hem doorhadden, maar hij was dus gewoon toegestaan en heb nog geen zin gehad om een andere te nemen + heb in een topic gevraagd naar wat mensen et leukste vonden en deze kwam er alsng verboven dus toen veranderde ik hem alsnog niet XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omdat Darren Criss een van mijn grootste idolen/celebcrushes is, en ik wilde eigenlijk Criss, maar die username was al gestolen. :''D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    SeverusSnape

    Omdat Severus Snape awesome is


    (Be)lieve in (you)rself

    Fawkes schreef:
    shockwave is een decepticon (:
    Guy Fawkes was een man die meehielp aan het buskruidverraad in 1605, hij werd gevonden in de kelders waar hij probeerde het parlement en de koning op te blazen omdat hij en anderen de regering van toen zat waren. Alleen lijken de regeringen alleen maar beroerder te worden en trekken ze de burgers alleen maar de shit in dus van mij mag ons koningshuis en al die ministers mooi een eind oprotten (:

    ye, I know.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gebrek aan inspiratie? Haha, nee, ik vind het wel passen bij mij. Ik ben één grote, onhandige faal.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik weet niet vind hem gewoon mooi maar ben op het idee gekomen omdat ik een keer een storie erover had gelezen :P


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Omdat ik het een mooi woord vind ? :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Omdat ik hem moest veranderen. Maar eigenlijk heeft mijn vriendin 'm veranderd. We waren melig. Dat zegt genoeg denk ik. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Ik ging in het engels woordenboek kyken en toen vond ik dit woord :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ben fan van Invader Zim...
    alleen ik wilde eerst GIR.. alleen die bleek al in gebruik te zijn ofzo... daarom dus Zim^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Georgina is mijn feestnaam voor als we uitgaan (: Ze is dus eigenlijk de party-animal in mij (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben fan van Ruben van der Meer en Jeroen van Koningsbrugge
    Dus hun namen afgekort is RvdM en JvK en ik plakte er gek achteraan, omdat ik dat leuker vond staan dan fan... :P

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kedavra.
    Omdat Voldemort awesome is.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Staat op mijn profiel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Like duh, Rowling is een held, een fantastisch persoon, en bij dat de schrijfster van de beste boeken serie ooit. Daarom dus.


    Alleen maar tranen van geluk