• ... En dan heb ik degene die ik herlezen heb er niet bijgeteld. én ik ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten. Ik ben echt gestoord :x

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=17056

    Hoeveel hebben jullie er al gelezen?


    Let the Night embrace you

    heeeeel veeeeel maar dat weet ik echt niet meer xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb er dit jaar al 46 gelezen, maar dan tel ik degene die ik herlees wel mee. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Als ik dat allemaal moet gaan tellen, pfff. Ik heb er echt honderden gelezen in mijn leven, ik heb zo'n beetje de hele jeugdafdeling van de bieb gelezen, net als die op mijn basisschool en middelbare school, dan nog het feit dat ik thuis ook ongeveer 100/200 boeken heb staan. Dat is niet te tellen ='D


    niet zo erg de hele afdelingen...maar behoorlijk wat...komt in de buurt:)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow! Ik ben zo jaloers! :9~ Als ik meer tijd had zou ik er ook veel meer lezen. Tot nu toe heb ik er zo'n 20 uitgelezen of zo.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Heel veel
    Ik ken ze niet uit mijn hoofd omdat ik bijna elke maand wel een paar uitlees.
    Het zijn er te veel en de helft weet ik niet eens.Maar het is zo dat ik alle leuke boeken al uit heb :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Best wel veel denk ik... :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Pfoh jezus, in mijn hele leven heb ik echt wel héél veel gelezen. Vooral op de basisschool, dan haalde ik vijf boeken in de bibliotheek en dan 's avonds had ik de eerste al uit. Echt, ik meer dan de helft van de kinder/jongvolwassenen afdeling gelezen. Nu lees ik ook nog veel, maar dan op quizlet en ben nu bezig met harry potter en de relieken van de dood.


    No guts no glory.

    Ik lees echt ontieglijk veel. :'D Ik wil wel eens een lijst met álle boeke ter wereld en ze aantikken zodat ik weet hoeveel ik eigenlijk heb gelezen..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?