• Ja, daar zorg ik vaak voor. Mensen denken namelijk regelmatig dat ik Brits ben. Ik heb een redelijk typisch Brits uiterlijk, roodblond haar, een lichte huid en sproetjes en omdat ik familie in het buitenland heb, praat ik regelmatig Engels. Ik heb ook altijd les gehad van docenten met een Brits accent, dus ik spreek Brits Engels. (krul)

    Zorgen jullie ook wel eens voor verwarring? :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    mijn zus en ik woorden altijjd door elkaarr gehad en veel meensen denken daat Lisa(vakantievriendin) en ik zusjes zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uhu :3
    Ik laat mensen leeftijden heel fout schatten
    2 jaar geleden dacht iemand dat ik 16 was
    en ik ben nu 14 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mensen denken wel 'ns dat ik mijn haar geverfd heb, omdat het blond is terwijl ik donkere ogen en wenkbrauwen heb. Maar da's dus niet zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja omdat ik en mijn vriendin allebei Esther heten en sommige mensen vinden dat nogal raar afentoe (joehoe)
    En we lijken ook nog eens op elkaar ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensen vragen altijd of mijn lichtblonde haar mijn eigen kleur is, wat dus wel zo is (:
    En mensen die niet zo goed zijn in Engels en dus het verschil niet horen, denken ook wel eens dat ik tweetalig ben opgevoed, terwijl mijn Engels écht nog niet native is. (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pantalaimon schreef:
    Uhu :3
    Ik laat mensen leeftijden heel fout schatten
    2 jaar geleden dacht iemand dat ik 16 was
    en ik ben nu 14 0.o
    dat had ik ook o.O
    er is ook nog vaak verwarring met me zus en ik (BeRavenclaw) want ja ik ben tweeling (krul)


    Shoganai i ne~

    Uh.. nouja ze vragen wel eens of mijn blonde haar echt is. En natuurlijk is dat puur natuur (krul)


    -

    Enkele mensen dachten dat ik Albanees was wat ik heel raar vind.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het ook met leeftijd. Ik ben net zestien geworden en sommigen schatten me 18 O.O Dan heb ik zoiets van : overdrijven kan ook :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Er wordt vaak gevraagd of ik mijn haar kleur of dat ik echt ros ben.

    Tja ik zorg voor heel mensjes verwarring (krul).
    Ik word vaak eileen genoemt maar dat is mijn tweeling zus (zie reachtie paar boven mij)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nee, ik ben... duidelijk? x)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mensen denken altijd dat ik 20 ofzo ben, terwijl ik 15 ben.

    Mensen denken wel eens dat een van mijn beste vriendinnen mijn zus is, terwijl we helemaal niet op elkaar lijken O__o


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mensen denken altijd dat ik m'n zwarte haar hebt geverfd, wat niet waar is.
    Nu ben ik jaloers, Brits Engelse accenten zijn geniaal.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]