• Ja, daar zorg ik vaak voor. Mensen denken namelijk regelmatig dat ik Brits ben. Ik heb een redelijk typisch Brits uiterlijk, roodblond haar, een lichte huid en sproetjes en omdat ik familie in het buitenland heb, praat ik regelmatig Engels. Ik heb ook altijd les gehad van docenten met een Brits accent, dus ik spreek Brits Engels. (krul)

    Zorgen jullie ook wel eens voor verwarring? :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik word heel vaak jonger geschat, blijkbaar zie ik er jong & schattig uit?
    (hoewel, er was ook een keer een vrouw die dacht dat ik 15 was, maar ik was toen 13).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mensen denken vaak dat ik Pools ben. En dat ik 15 ben, terwijl ik 17 ben. Maar of dat voor echte verwarring zorgt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vroeger dachten ze altijd dat ik een jongen was - ugh -

    En mijn Engels lerares vermoord me nog steeds elke keer als ik iets moet uitspreken, omdat ik zo'n leuk amerikaans accent heb :Y) - Yep, mijn halve familie woont daar -

    ze dachten dat ik en een vriendin 2 ling waren..
    1) we leken niet op elkaar
    2) ze dacht dat alleen omdat we zelfde kleren pasten XD
    3) ze is 2 jaar jonger dan mij XD

    Me oma dacht dat ik al 18 werd toen ik nog maar 16 moest worden XD

    Ik ben al eens als turk aangezien.. terwijl ik 100% nederlands ben..
    -was toen klein [nu nog maar goed] vage slagen haar.. en me haren toen blond dat et bruin leek-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zorg ook voor verwarring, ik kom zelf uit een plaatsje vlakbij London en spreek regelmatig brits Engels, gewoon voor de lol. Maar ik zeg eigenlijk nooit dat ik Engels ben, omdat of mensen me niet geloven en ik het dan toch voor niks gezegd heb, of omdat ze dan dingen gaan vragen.

    Oh en misschien zorg ik voor verwarring hier, omdat mensen niet weten hoe oud ik ben en ze me like, 12 schatten ofzo, in sommige 'schat de leeftijd van de persoon boven je' topics. En veel mensen hier denken ook dat ik een meisje ben, heel irritant.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mensen denken dat ik Amerikaans ben, omdat ik daar al van kinds af aan bij me familie kom praat ik het vloeiend ;P
    Terwijl ik Nederlands/Duits/Frans ben ;]


    I love you Tim

    Als ik Engels praten, vragen mensen soms of ik Brits ben :Y)
    En blijkbaar zorg ik voor verwarring wanneer mensen erachter komen dat ik géén 'del' ben --'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:27 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    jongens die bij mij op straat wonen, ze zijn 7 en 10, dachten dat ik 16 - 17 jaar was, terwijl ik in december pas 15 word.
    een engelse vriendin, ze is lerares engels, zegt soms dat mijn engels beter is als de meeste kinderen waar ze les aan geeft. Ze vraagt vaak hoe dat komt, terwijl ik dat zelf gewoon niet weet.
    een nicht van mama dacht dat ik mijn broer was, terwijl ik armbanden en oorbellen droeg. xd

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:54 ]


    Save me from myself.

    mensen schatten mij vaak ouder, toen ik net was verhuisd, dacht mijn buurmeisje dat ik 15 was terwijl ik net 12 was.
    en ik ben engels, maar ik kom uit het noorden van engeland dus ik praat niet bekakt zoals ze in londen doen(no offence) dus mensen geloven nooit dat ik engels ben vanwege mijn accent


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mensen vragen me altijd of ik uit Amerika kom, omdat ik dat accent heb. Maar ook omdat ik soms iets te uitbundig ben. - kuchkuch -


    "Well, well. Look who we've got here!"