• gooi hier al je verhalen neer die je bijvoorbeeld zelf hebt verzonnen, of die niet alleen maar over justin bieber gaan of andere bekende personen!

    Who is she? What is she?

    http://www.quizlet.nl/stories/58628/who-is-she-what-is-she/


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 9 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hier heb ik er zelf ook 1

    http://www.quizlet.nl/stories/58383/i-only-need-three-days-to-make-you-love-me/

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:01 ]


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek


    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:03 ]


    wth.

    Hey,
    Zou je http://www.quizlet.nl/stories/59750/the-big-secret--zm-amp-tf/
    dat verhaal willen lezen? Het is een Zayn Malik en Tom Felton story en ik schrijf het samen met skyway
    Thanks X



    Thriller # Onbekende personen # Romantiek

    Mayfly schreef:


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek


    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    Deze moet je echt lezen. Hij is prachtig geschreven. (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:01 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ron en Hermelien (lovestory)

    Severus Sneep en Lina Pember


    I can't do everything, but I'll do anything for you.


    Genre: drama, onbekende personen, romantiek.
    Het is niet gemakkelijk om een broer te hebben die ziek in zijn hoofd is, om al zijn problemen op je schouders te moeten dragen. Dag en nacht moet er voor hem gezorgd worden. Soms wou ik dat hij niet geboren was, ondanks dat hij van me houd. Toch heeft Samuel me nodig. Ik kan hem niet in een instelling stoppen, dat zou ik mezelf nooit vergeven. Onze ouders zijn dood, we leven van weinig geld en de drugs houd me in stand. Tot op een dag dat zij verscheen, ze zou ons helpen. Maar was het niet al te laat?

    soundtrack


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur + een beetje romantiek


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Beatles schreef:
    Ron en Hermelien (lovestory)

    Severus Sneep en Lina Pember

    What the- Dat is fanfiction. :'D