• Oke, echt. Ik wist dat ik faalde en ook heel hard af en toe maar nu heb ik mezelf weer eens overtroffen. Ik zit op het moment in italie dus het is niet zo'n big deal, maar k schaamde me wel echt kapot. Zitten we bij het centrum op de tribune voor een of andere voorstelling, zit er een groepje jongeren achter me. Ik mijn oren spitsen om te luisteren welke taal zij spraken, ik heb hier nog niemand ontmoet en zitbhier al tien dagen. Dus wat doe ik, g ik meeluisteren en naar ze kijken. Merkt een van de jongens dat ik naar hen zit te kijken, dus hij kijkt om en steekt met een vreselijk verontwaardig gezicht zijn hand op. En wat doe ik? IK ZWAAI TERUG, echt like superrode wangen en het was zo ontzettend idioot. Ik wilde wel tegen 'm zeggen dat ik niet naar hun gezprek luister maar mn moeder was erbij en dat was heel awkward.

    Zo, dat moest ik even kwijt. -facepalm-
    Typfouten onder voorbehoud, zit op iPad.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 22:11 ]

    Dat is nog niks, ik zwaai naar mensen die ik niet ken omdat ik denk dat ze naar mij zwaaien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het geen faal, ik vind het grappig. Zou ik ook gedaan hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja maar hij dacht dus dat ik echt vol mee zat te luisteren, ik was ook echt naar hem aan het staren :') en die boze blik, pff.

    Haha, ik heb dat ook soms. Dat was met iemand die ik vroeger kende, maar allang niet meer had gezien en eigenlijk zwaaide ze naar mijn vriendin. Ik schaamde me zo. :'D

    Ach, zo erg is het niet haha (';


    Me so good.

    Hahaha, ik was in Engeland met school. We moesten zelf boodschappen doen enzo en toen de vrouw aan de kassa vroeg of ik het bonnetje wilde zei ik 'No hoor'.
    Denk die 'hoor' er even op z'n Engels achteraan en je snapt waarom ze me heel boos aankeek. Ik kan er niks aan doen, maar die hoor zit er helemaal in bij mij. [/Rotterdammer]

    Monchoutaart schreef:
    Hahaha, ik was in Engeland met school. We moesten zelf boodschappen doen enzo en toen de vrouw aan de kassa vroeg of ik het bonnetje wilde zei ik 'No hoor'.
    Denk die 'hoor' er even op z'n Engels achteraan en je snapt waarom ze me heel boos aankeek. Ik kan er niks aan doen, maar die hoor zit er helemaal in bij mij. [/Rotterdammer]

    Ahahaha die is wel grof voor haar x'DD Awesome x'DD had je haar nog gezegd dat je het niet zo bedoelt had? :'D


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ahahaha die is wel grof voor haar x'DD Awesome x'DD had je haar nog gezegd dat je het niet zo bedoelt had? :'D

    Ik besefte het eigenlijk pas toen ik de winkel uit liep haha.

    Monchoutaart schreef:
    Hahaha, ik was in Engeland met school. We moesten zelf boodschappen doen enzo en toen de vrouw aan de kassa vroeg of ik het bonnetje wilde zei ik 'No hoor'.
    Denk die 'hoor' er even op z'n Engels achteraan en je snapt waarom ze me heel boos aankeek. Ik kan er niks aan doen, maar die hoor zit er helemaal in bij mij. [/Rotterdammer]

    Hahahaha ik lig helemaal in een deuk, bedankt!

    maar leuke blunder hoor, ik zou me ook schamen. Ik struikelde vandaag in de supermarkt, ik wou van de kassa weglopen en er stond een kleuterfiets in de weg, ik zag het niet en struikelde, vervolgens boos tegen de kassa vrouw gezegd waarom die fucking fiets in de weg stond. Kutfietsje.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha super ;P ach, kan iedereen overkomen.


    I love you Tim