• Ik vind het echt een prachtprogramma. Die vrouwen zie je over straat lopen en dan denk je, 'wat een slet'. Maar als je verder kijkt zie je een onopgelost probleem wat abnormaal edrag veroorzaakt. Echt heel inspirerend en mooi, eerlijk waar.
    Gordon: 'Want hoe harder je schreeuwt en hoe harder je lacht en hoe harder je brult... En dan op gegeven moment kom je toch weer alleen thuis en dan denk je toch weer, "waarom ben ik alleen want ik ben zo leuk en ik ben zo lief en ik ben zo aardig voor iedereen".'

    En dan ook als je alles bij elkaar optelt is het toch zo moeilijk om in te zien dat dit neit verder kan en ook als die make-over klaar is... Echt, ik vind het een héel mooit programma!
    Wieook?:3


    Let it come and let it be

    Ik vind het vre-se-lijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ik vind het vre-se-lijk.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik vind het zo'n vreselijk slecht kut programma :'D


    -

    Paar keer gezien.
    Maar echt "mooi" niet.

    Het feit dat Gordon er al inzit...

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:00 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    MEEE! Ik ben vooral gek op de moeders die voor gothic gaan, en als de dochters dat niet mooi vinden wil ik ze afschieten. En sommige zien er zelf niet eens uit, en dan klagen ze over hun moeder. Ik wou dat de mijne zich net zo leuk kleedde als de vrouwen in de programma.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kalashnikov schreef:
    Het feit dat Gordon er al inzit...

    Ja idd. Ik vind hem echt iritant!


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik ken het niet ? :')

    Uneventful schreef:
    MEEE! Ik ben vooral gek op de moeders die voor gothic gaan, en als de dochters dat niet mooi vinden wil ik ze afschieten. En sommige zien er zelf niet eens uit, en dan klagen ze over hun moeder. Ik wou dat de mijne zich net zo leuk kleedde als de vrouwen in de programma.

    Ja, dat van dei gothic vond ik ook wel overdreven, om die naar zo'n programma te sturen. Oké, misschien eits minder mag wel, maar gothic is een degelijke stijl en toch wel wat anders als een wijf wat in d'r bikini over straat gaat :"D


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    MEEE! Ik ben vooral gek op de moeders die voor gothic gaan, en als de dochters dat niet mooi vinden wil ik ze afschieten. En sommige zien er zelf niet eens uit, en dan klagen ze over hun moeder. Ik wou dat de mijne zich net zo leuk kleedde als de vrouwen in de programma.


    Are you kidding' me? Wel, ja, het is je eigen mening. Maar ik vind hun persoonlijk té.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:04 ]

    Gorden vind zichzelf echt super grappig ofzo.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Wat een belachelijk, bizar programma is dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, dat van dei gothic vond ik ook wel overdreven, om die naar zo'n programma te sturen. Oké, misschien eits minder mag wel, maar gothic is een degelijke stijl en toch wel wat anders als een wijf wat in d'r bikini over straat gaat :"D

    Ik zie nu pas die laatste zin, maar schat de wil je écht niet. Een moeder die er uit ziet als een goddamn slet?! Die meisjes worden bekogeld met dingen als: 'Jij bent zeker geboren in een hoerenhuis?!'
    Lief, dat wil je écht, écht niet!


    Let it come and let it be

    Ik vind het echt zo grappig om te zien :'D Maar inderdaad wat je zegt, er blijkt vaak een verhaal achter te zitten.. maar gisteren, die gothic vrouw. Poeh, ik snap niet dat zij al die dingen mooi vond.

    Ik vind het vooral leuk dat ze die mensen dan een look geven waar je mee door kan gaan, maar toch jezelf een beetje onderscheid van de rest en jezelf kan zijn ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Caine schreef:
    Ik vind het vre-se-lijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."