• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Ik vind het te vroeg.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kenker schreef:
    En ja als we kindje krijgen hebben we eigen huis is toch veel fijner dan om nog bij je ouders te wonen . xD mijn moeder zou mij niet helpen met dat kind hoor


    Dat is ook zo ja.

    Als ik nu zwanger zou worden zou ik ook niet meer bij me vader willen wonen.

    Willen juilie graag een kindje dan?

    Postcards schreef:
    Ik vind het te vroeg.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Zolang je maar goed voor jezelf blijft zorgen en niet over je grenzen heen gaat, kan het vast!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh myn god.


    Smile and live.

    Hoort de kinderbescherming er niet tussen te komen als je voor je 18de al alleen gaat gaan wonen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Lijkt me zo fijn om dat op die leeftijd al te kunnen, ik wou dat ik dat ook kon met mijn vriend, maar zijn ouders...

    En ik denk dat het voor iedereen verschillend is wanneer je er klaar voor bent om samen te gaan wonen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik vind je naam belachelijk. (cat)


    To infinity and beyond •

    Tja, ik zie het mezelf nog niet doen over 2 jaar en ik vind het behoorlijk vroeg, maar doe waar je je goed bij voelt. It's your life, maar denk er alsjeblieft goed over na en zorg dat alles goed geregeld is vóór je jezelf in het diepe gooit, hihi. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik vind je naam belachelijk. (cat)

    En dan worden alle usernames waar iets in voorkomt dat met seks te maken heeft verboden. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    En dan worden alle usernames waar iets in voorkomt dat met seks te maken heeft verboden. (cat)


    Huh? Ik snap je niet helemaal ;3.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Huh? Ik snap je niet helemaal ;3.

    Ik vind die username ook niet kunnen, maar usernames die te maken hebben met seks worden verboden en dit kan dan wel. Achja. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik vind die username ook niet kunnen, maar usernames die te maken hebben met seks worden verboden en dit kan dan wel. Achja. :')


    Oh op die fiets. (: Ja nee ik heb het al doorgestuurd naar een moderator en ze zijn er mee bezig ;3.


    To infinity and beyond •

    Ik vind het een beetje vroeg

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 23:01 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Oh op die fiets. (: Ja nee ik heb het al doorgestuurd naar een moderator en ze zijn er mee bezig ;3.

    Okay, goed van je. -Rutgersmiley die ik weiger te gebruiken-


    Has no one told you she's not breathing?