• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    C18 schreef:
    Je vraagt onze mening over iets terwijl je je d'r toch geen zak van aantrekt of ben ik nu half aan't slapen? (wat best zou kunnen, gezien ik de hele nacht in de bus heb doorgebracht).


    soms ben ik ook vaak weg ik ben elke dag buiten ik doe elke dag wel wat betekent niet als ik reactie zet dat ik me niks van aantrek

    Smeyalata schreef:
    Waarom niet?
    als jij dat graag wilt, your life :B


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HAHA OMG!
    Ik ben nu 18, maar ik moet er echt niet aan dénken om met iemand samen te gaan wonen!
    Dat je ouders dat ook zomaar goedkeuren. :'''')
    Ik wil nog lang niet samenwonen, echt niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fellatio schreef:
    (...)

    Zo wat ik heb begrepen is een mens leerplichtig tot z'n 18e, en/of moet een startkwalificatie hebben op minimaal niveau2

    Mij hebben ze gezegt dat je perse een kwalificatie nodig hebt. Ongeacht de leeftijd.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Mij hebben ze gezegt dat je perse een kwalificatie nodig hebt. Ongeacht de leeftijd.


    Ja ik wist dat dus niet meer ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mudblood schreef:
    HAHA OMG!
    Ik ben nu 18, maar ik moet er echt niet aan dénken om met iemand samen te gaan wonen!
    Dat je ouders dat ook zomaar goedkeuren. :'''')
    Ik wil nog lang niet samenwonen, echt niet.


    acher alles zit een reden mischien wil ik wel samenwonen omdat ik niet genoeg privacy thuis heb en omdat er dingen gebeurd zijn (huil)

    Horrorshit schreef:
    (...)

    acher alles zit een reden mischien wil ik wel samenwonen omdat ik niet genoeg privacy thuis heb en omdat er dingen gebeurd zijn (huil)

    Waarom moet je perse gaan samen wonen?
    Je kan ook begeleid gaan wonen vanaf je 16de, zo heb je toch je privacy ,maar ben je ook 'beschermt'.
    Samenwonen is een grote stap.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Doen (:

    Horrorshit schreef:
    (...)

    soms ben ik ook vaak weg ik ben elke dag buiten ik doe elke dag wel wat betekent niet als ik reactie zet dat ik me niks van aantrek

    Nee ik bedoelde 't in de zin van: d'r staat in het topic dat je graag wil samenwonen, maar mensen vinden dat je beter kan wachten - ik neem aan dat die reden is gegeven omdat je redelijk jong bent - maar dat je niet wil wachten. Dan heb ik als user zoiets van: ja, what's left to say for me?
    Maar goed, ik zal wel gewoon antwoord geven op de vraag :]
    Ik weet niet hoe lang je je vriend kent en hoezeer je elkaars karakter kent, maar je moet beseffen dat wanneer je met iemand onder één dak woont, dat je elke dag tegen diegene aankijkt. Wanneer hij vrolijk is, wanneer hij in een schijthumeur is, wanneer jullie fikse ruzie hebben. Zoals al is voorgesteld, is begeleid wonen ook een optie. Dan leer je alvast met de verantwoording omgaan en kun je met die informatie nog gaan beslissen of je met je vriend samen wil wonen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ga zeker samenwonen op me 18de geen twijfel aan

    Als je echt heel verliefd bent, waarom niet? Zolang je ook maar aan school denkt, want tegenwoordig ben je nergens zonder diploma. Ergens is het een grote stap natuurlijk. Maar als jij zeker weet dat je het aan kan, dat je liefde tussen jou en je vriend sterk genoeg is. Waarom niet? (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou het niet doen. Des te groter de kans is dat je relatie sneller kapot gaat (:


    To infinity and beyond •

    Godric schreef:
    Als je echt heel verliefd bent, waarom niet? Zolang je ook maar aan school denkt, want tegenwoordig ben je nergens zonder diploma. Ergens is het een grote stap natuurlijk. Maar als jij zeker weet dat je het aan kan, dat je liefde tussen jou en je vriend sterk genoeg is. Waarom niet? (:


    daar heb je zeker een punt zonder diploma kom je nergens

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik zou het niet doen. Des te groter de kans is dat je relatie sneller kapot gaat (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weer zo'n leuk topic van je wat nergens op slaat. (banana)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.