• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Fellatio schreef:
    (...)


    Fijn om dat te horen (:
    van negatieve gedachten word je niet vrolijk van, iedereen denkt wel eens zo.. gewoon van die momenten... Maar de heletijd zo denken is niet echt goed voor iemand (:


    je heb gelijk . maar er waren dingen gebeurt enzo mijn hoofd was er niet helemaal bij was ver weg met me gedachten . mijn ouders hadden het ook moeilijk met mij me broer ook wil gewoon laten zien aan mensen dat ik niet zo ben . ik heb ook een goeie kant (flower)

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik studeer niet ben te dom voor xd


    Oh ben jij die bloeddd? Dan mag je samenwonen met die karakter die jij bezit, niet gemeen bedoelt maar je topic over die film is nog in mijn geheugen gegrafeerd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh ben jij die bloeddd? Dan mag je samenwonen met die karakter die jij bezit, niet gemeen bedoelt maar je topic over die film is nog in mijn geheugen gegrafeerd.


    hahah oow die film :P ik ben niet meer als vroeger ik vind die film nog steeds goed geef 5 sterren voor aleen ruzie maken zo ben ik niet meer . kijk hoe relaxt en rustig nu praat tegen iedereen

    Horrorshit schreef:
    (...)

    je heb gelijk . maar er waren dingen gebeurt enzo mijn hoofd was er niet helemaal bij was ver weg met me gedachten . mijn ouders hadden het ook moeilijk met mij me broer ook wil gewoon laten zien aan mensen dat ik niet zo ben . ik heb ook een goeie kant (flower)

    Ik denk dat dat laatste toch moeilijk zou worden, eerste indruk blijft het verst in et geheugen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dat snap ik helemaal ik was te agressief hier op quizlet heletijd praten over vechten bloed en shit . mijn vriend werd ook moe van mij me ouders me broer me familie vrienden . die agressie blijft bij mij aleen ben anders geworden die 5 weken in Bosnie en Polen heeft iets veranderd in mij . denk omdat ik familie zag die ik lang niet meer gezien heb

    Samen wonen gaat niet alleen over hoe oud je bent, of hoelang je samen bent. Samen wonen is echt niet makkelijk hoor..
    Zijn jullie uberhaupt individueel wel klaar om alleen te wonen? Laat staan samen..
    Het is écht niet makkelijk en ik kan het weten.
    Denk er iniedergeval heel goed over na!
    Als jullie het toch doen, wens ik jullie in ieder geval heel veel geluk (:


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Samen wonen gaat niet alleen over hoe oud je bent, of hoelang je samen bent. Samen wonen is echt niet makkelijk hoor..
    Zijn jullie uberhaupt individueel wel klaar om alleen te wonen? Laat staan samen..
    Het is écht niet makkelijk en ik kan het weten.
    Denk er iniedergeval heel goed over na!
    Als jullie het toch doen, wens ik jullie in ieder geval heel veel geluk (:


    we hebben lang over gepraat . gaat mij om ik heb geen privacy in me eigen huis dat is juist heel kut want als me vriend hier komt ja iedereen is der terwijl ik aleen met hem wil zijn . wil gewoon privacy ruimte vrijheid

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 0:06 ]

    Ik vind van wel. Maar als je écht met hem wilt samenwonen, je een leuk huis kunt vinden, een baan, alles kunt betalen en zo, dan waarom niet?

    Youre right


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ja heel graag zelfs (baby)


    Ok.

    Maar eerst maar eens studeren schatje en een goeie baan vinden.

    Jongen of meisje?

    Genius schreef:
    Hangt allemaal van de situatie af enzo.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Maar eerst maar eens studeren schatje en een goeie baan vinden.

    Jongen of meisje?


    precies lieverd (H)

    denk dat het eerder meisje word dan jongen xd maar we willen liever jongetje

    Ik vind dat je moet wachten.
    Financieel zal het heel moeilijk zijn.
    Want je moet straks ook zorgverzekering gaan betalen en als jij fulltime gaat werken is het nog niet veel. Ik ben zelf ook 17 en werk deze zomer fulltime en vedien maar 500 per maand. en vaak is je huur van een huis meer dan dat.
    Verder las ik dat jij vind dat je te dom bent om te studeren.Ik vind dat niemand dom is en dat iedereen kan leren.
    Maar heb je dan al mbo 2?
    Want ik neem aan als jij jezelf dom vind dat je geen havo hebt.
    En dat is volgens mij de enige mogenlijkheid tot niet meer leerplichtig te zijn op jouw leeftijd.

    Je kan dan nog zoveel van hem houden er komt meer kijken dan alleen bij elkaar zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    precies lieverd (H)

    denk dat het eerder meisje word dan jongen xd maar we willen liever jongetje


    Ik zou dolgraag een meisje willen.

    Maar ik ben nog te jong om moeder te worden.

    Maar als het zou gebeuren zou ik er geen problemen mee hebben.

    je wilt nu al een kind? samenwonen op je 18e is al vroeg vind ik. je kan beter eerst een goede baan vinden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Immortal schreef:
    Ik vind dat je moet wachten.
    Financieel zal het heel moeilijk zijn.
    Want je moet straks ook zorgverzekering gaan betalen en als jij fulltime gaat werken is het nog niet veel. Ik ben zelf ook 17 en werk deze zomer fulltime en vedien maar 500 per maand. en vaak is je huur van een huis meer dan dat.
    Verder las ik dat jij vind dat je te dom bent om te studeren.Ik vind dat niemand dom is en dat iedereen kan leren.
    Maar heb je dan al mbo 2?
    Want ik neem aan als jij jezelf dom vind dat je geen havo hebt.
    En dat is volgens mij de enige mogenlijkheid tot niet meer leerplichtig te zijn op jouw leeftijd.

    Je kan dan nog zoveel van hem houden er komt meer kijken dan alleen bij elkaar zijn.


    ik zit in de vmbo , maar deze jaar ga ik werken en dan krijg ik mischien die baan heb ik vaste werk . ik wil werken en geen school meer