• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Als jij je daar leuk bij voelt, als je het kan betalen en je studie er niet onder lijdt moet je het doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als jij je daar leuk bij voelt, als je het kan betalen en je studie er niet onder lijdt moet je het doen.
    Ze studeert niet, schat (nerd)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Oh jij bent die bloedddd ofniet? Nou gezien het milieu waarin jij leeft/bent opgegroeit zal het wel normaal zijn ofzo.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Oh jij bent die bloedddd ofniet? Nou gezien het milieu waarin jij leeft/bent opgegroeit zal het wel normaal zijn ofzo.


    Iets gemist xd?


    To infinity and beyond •

    Tortuga schreef:
    Oh jij bent die bloedddd ofniet? Nou gezien het milieu waarin jij leeft/bent opgegroeit zal het wel normaal zijn ofzo.


    jah dat is zij xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is ook zo ja.

    Als ik nu zwanger zou worden zou ik ook niet meer bij me vader willen wonen.

    Willen juilie graag een kindje dan?


    ja heel graag zelfs (baby)

    Uneventful schreef:
    Als jij je daar leuk bij voelt, als je het kan betalen en je studie er niet onder lijdt moet je het doen.


    ik studeer niet ben te dom voor xd

    Fellatio schreef:
    (...)

    jah dat is zij xd


    yepp maar heb genoeg respect voor de mensen die ook voor mij hebben kijk hoe ik nu tegenover jouw ben groot verschil toch

    Euh, wat was er aan de hand xd? Want zo te zien heb je niet echt vrienden gemaakt ;3.


    To infinity and beyond •

    Horrorshit schreef:
    (...)

    yepp maar heb genoeg respect voor de mensen die ook voor mij hebben kijk hoe ik nu tegenover jouw ben groot verschil toch


    Uhu (: ik moet zeggen dat je nu stukken normaal enzo doe dan eerst (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Uhu (: ik moet zeggen dat je nu stukken normaal enzo doe dan eerst (:


    mensen veranderen . ik had geen zin meer om gemeen te doen . dit is toch veel leuker en fijner . ik dacht toen aleen aan haat haat haat agressie agressie agressie vechten vechten vechten . werd eens tijd om volwassen te worden want ben geen 15 of 16 meer

    ZAYNISMINE schreef:
    Euh, wat was er aan de hand xd? Want zo te zien heb je niet echt vrienden gemaakt ;3.


    liep beetje uit de hand maarja doet er niet toe

    Soundeffect schreef:
    Ik vind van wel. Maar als je écht met hem wilt samenwonen, je een leuk huis kunt vinden, een baan, alles kunt betalen en zo, dan waarom niet?


    All I have in life, is my imagniation.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    mensen veranderen . ik had geen zin meer om gemeen te doen . dit is toch veel leuker en fijner . ik dacht toen aleen aan haat haat haat agressie agressie agressie vechten vechten vechten . werd eens tijd om volwassen te worden want ben geen 15 of 16 meer



    Fijn om dat te horen (:
    van negatieve gedachten word je niet vrolijk van, iedereen denkt wel eens zo.. gewoon van die momenten... Maar de heletijd zo denken is niet echt goed voor iemand (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yoshy schreef:
    Ik vind het een beetje vroeg


    dat kan ieder eigen mening