• Echt hoor. Ik kom net mijn bed uit gerold (ik heb vakantie en had zin om uit te slapen. Mijn ouders doen dat ook wel eens). Loop ik de trap af, staat mijn zus recht voor de doorgang. Ze zei hoi en bleef daar gewoon staan. Ik kon er nog wel door, maar met veel moeite dus ik vroeg of ze aan de kant wilde gaan. Word ze opeens vet boos op me en begint ze te zeggen dat ik er makkelijk doorkan 0.0
    Vervolgens kom ik beneden en zegt mijn moeder; 'Ga je eerst maar aankleden. Ik heb geen zin in dat je nog uren beneden zit!'
    Ik had gewoon honger, dus wilde ik wat eten 0.0
    Maar ik ging dus weer naar boven, krijst mijn zus; 'Ik ga eerst in de badkamer!'
    En nu staat ze dus onder de douche en kan ik me dus niet aankleden en ook mijn honger niet stillen met een broodje. Ik heb op mijn kamer alleen maar snoep en chocolade die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en dat helpt niet echt. :(

    Okee, en nu komt mijn moeder boven. Begint ze eerst te zeuren omdat ik boos kijk en vervolgens wilt ze me een klap geven, omdat ik een vestje uit haar handen pak, omdat die altijd in de kast hangt en ze begon hem op te vouwen.

    Sorry, dit wilde ik even kwijt. Heeft iemand ook wel eens het gevoel dat iedereen opeens kattig tegen je doet, terwijl je niks misdaan hebt?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 11:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ahw, naar voor je )= Sterkte alvast!

    Ja, dat gevoel ken ik wel. Meestal sluit ik me dan op in mijn kamer en ga ik een film kijken, of zeg ik helemaal niks meer tegen degene die zo boos tegen me doet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik had gister zo'n dag, dat alles wat ik aanraakte omviel. Echt random, maar alle dingen vielen. Zoals boeken, shampooflesjes enzo in de badkamer, viltjes voor op tafel, m'n bril enzo. Annoying.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja hoor vaak zat vooral op school zucht


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zucht....
    Wat zijn sommige mensen soms irritant


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ja. dan gaat iedereen zijn eigen problemen op mij afreageren .__.

    MTP, wedden. Gewoon last vna een maandelijks terug kerend probleem -.-'


    Love sheds light one the darkest of times

    Alleen met snoepjes en chocola? Naa, dat noem ik geen pech dag. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    SixxAM schreef:
    MTP, wedden. Gewoon last vna een maandelijks terug kerend probleem -.-'


    Haha dat kan owkxD:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SixxAM schreef:
    MTP, wedden. Gewoon last vna een maandelijks terug kerend probleem -.-'


    Mijn zus waarschijnlijk wel ja. Plus dat ze weer moet werken en haar vakantie dus over is.

    Mijn moeder niet, die is in de overgang. Ze doet gewoon raar.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke jij hebt echt een rare familie :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, maar als ze irritant doen tegen mij, doe ik dat ook dus dat wordt dan ofwel ruzie, ofwel een vieze ik.


    Has no one told you she's not breathing?