• .....met de 12 jarige?
    Een 12 jarige jongen mocht maandag niet naar de parkconcerten gaan omdat hij zat thuis gekomen was.
    Ik ben een van de weinige in mijn klas dat nog nooit
    -Zat is geweest
    -Redbull , Monster en van die dingens heeft gedronken
    -Getongkust ( ja tegenwoord gebeurd dat ook al op die leeftijd of vroeger)

    Mijn zakgeld is ook echt weinig maar daar komt verandering in:Y)
    Ik mag soms mijn kleren zelf niet kiezen.
    Ik moet echt alles vragen wat best normaal is.

    Ik ben zeker nog een van de gewone 12 jarige....

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:07 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuesday schreef:
    Ik ben echt de perfécte 13jarige *kuch*

    - Ik drink vaak genoeg alcohol.
    - Energy al héél lang.
    - Ik heb al best vaak gezoend, alleen dan met mensen waar ik verliefd op was, dus ik vind niet dat ik een hoer ben :$
    - Ik heb gerookt, totdat ik naar mijn portemonnee keek xdp

    Perfect voorbeeld toch? Uhum. Graag niet te veel idiote quotes :'D

    Als je die eerst zinnetje er niet bij had gedaan,zou ik denken dat je eerder 18 of 19 zou zijn :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Getongkust? Hahaha. Volgens mij ben je heel netjes opgevoed of zo. Hier noem ik het gewoon tongen of zoenen. lmao. (krul)


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    Getongkust? Hahaha. Volgens mij ben je heel netjes opgevoed of zo. Hier noem ik het gewoon tongen of zoenen. lmao. (krul)

    Je moest is weten hoe mijn "vrienden" het noemen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Goedzo! Ik deed dat op mijn 12e inderdaad ook nog niet! Ik ben nu ook nog nooit dronken geweest -ik stop met drinken als ik aangeschoten raak- en ik ben 16! En ik ben daar best wel trots op! En nu zeg je misschien wel dat je je buitengesloten voelt, omdat jij het juist nog niet hebt gedaan, maar als je er later aan terugdenkt kun jij je bedenken dat jij ten minste verstandig bezig bent geweest! En maak je geen zorgen over de middelbare school, niemand gaat je uitlachen omdat je een Lady GaGa fan bent! :'D

    Dursley schreef:
    Goedzo! Ik deed dat op mijn 12e inderdaad ook nog niet! Ik ben nu ook nog nooit dronken geweest -ik stop met drinken als ik aangeschoten raak- en ik ben 16! En ik ben daar best wel trots op! En nu zeg je misschien wel dat je je buitengesloten voelt, omdat jij het juist nog niet hebt gedaan, maar als je er later aan terugdenkt kun jij je bedenken dat jij ten minste verstandig bezig bent geweest! En maak je geen zorgen over de middelbare school, niemand gaat je uitlachen omdat je een Lady GaGa fan bent! :'D

    Ik ben blij dat ik niet de enigste ben dat heel slim is:Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Getongkust.. bestaat dat woord? 8D


    -

    Genius schreef:
    Getongkust.. bestaat dat woord? 8D

    idk maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen. 8D


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crystalflame schreef:
    Hé, ik had dat ook nog allemaal niet gedaan toen ik 12 was hoor.
    En ik moet nu nog steeds altijd alles vragen hoor, hoe normaal het ook is. (;


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    First schreef:
    (...)
    idk maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen. 8D

    Ik noem het altijd gewoon zoenen :'D


    -

    Trolol, dat zou inderdaad normaal moeten zijn :]

    Ik ben zelf nog nooit dronken geweest, had m'n eerste (tong)zoen op m'n dertiende (I know, is vroeg, maar idgaf als mensen me nu één of andere slut vinden 'cause I know I'm not), en dronk energy vanaf een jaar of 16. So yeah, met bepaalde dingen was ik behoorlijk vroeg en met bepaalde dingen laat. And I'm still standing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap niet wat er zo bijzonder aan energie drink of wat dan ook is? Hoezo zou dat op je 13e niet mogen :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik snap niet wat er zo bijzonder aan energie drink of wat dan ook is? Hoezo zou dat op je 13e niet mogen :'D

    First schreef:
    (...)
    Ik hoop dus ook dat ik niet word uitgelachen.Want er zijn waarschijnlijk ook veel Justin Bieber fans en die worden ook niet uitgelachen.

    Bij mij ook niet... Tenzij je de hele tijd gaat roepen dat je met Justin Bieber gaat trouwen oid.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben nog nooit dronken geweest en ik ben 17, maar ik drink wel alcohol als ik uitga. Toen ik op vakantie was heb ik 2 vodka-cola's gedronken, en 2 andere coctails, en ik was nog steeds niet zat, haha. :'D
    Maar inderdaad, die 12-13jarigen van tegenwoordig laten me soms echt opkijken. o__O


    Where there is a sea there are pirates...

    Drone schreef:
    (...)
    Bij mij ook niet... Tenzij je de hele tijd gaat roepen dat je met Justin Bieber gaat trouwen oid.

    Haha ja dan word je zeker uitgelachen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"