• .....met de 12 jarige?
    Een 12 jarige jongen mocht maandag niet naar de parkconcerten gaan omdat hij zat thuis gekomen was.
    Ik ben een van de weinige in mijn klas dat nog nooit
    -Zat is geweest
    -Redbull , Monster en van die dingens heeft gedronken
    -Getongkust ( ja tegenwoord gebeurd dat ook al op die leeftijd of vroeger)

    Mijn zakgeld is ook echt weinig maar daar komt verandering in:Y)
    Ik mag soms mijn kleren zelf niet kiezen.
    Ik moet echt alles vragen wat best normaal is.

    Ik ben zeker nog een van de gewone 12 jarige....

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:07 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik drink nog steeds geen Redbull, gewoon omdat ik het walgelijk vind en al misselijk word van de geur. (:
    Drinken op je twaalfde: gewoon niet aan beginnen, seriously. En tongzoenen is in hun geval gewoon een scheeuw om aandacht. Net zoals het drinken en de Redbull waarschijnlijk. Gewoon negeren. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben zeventien en ben nog nooit dronken geweest :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Toen ik 12 was had ik nog geen eens besef van al die dingen. :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 19:14 ]

    Crushed schreef:
    Toen ik 12 was had ik nog geen eens besef van al die dingen. :'D

    Als ik zulke vriendin niet had waarschijnlijk ook niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ben 14 en ik ben nog nooit dronken geweesr 8D

    First schreef:
    (...)
    Ik hoop heb. Een vriendin zei ook eens dat ze me in het middelbaar gaan uitlachen omdat ik fan ben van Lady Gaga.Nu ben ik nog meer bang voor het middelbaar.

    Die vriendin heeft het mis. Waarom zouden ze je uitlachen omdat je fan bent van Lady Gaga. Bovendien zou het wel heel kinderachtig zijn van hen, zeg hen dat dan ook maar. Je maakt nu alleen maar vooroodelen, niets voor nodig. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    (...)
    Die vriendin heeft het mis. Waarom zouden ze je uitlachen omdat je fan bent van Lady Gaga. Bovendien zou het wel heel kinderachtig zijn van hen, zeg hen dat dan ook maar. Je maakt nu alleen maar vooroodelen, niets voor nodig. ;-)

    Dat dacht ik dus ook. Waarom zouden ze me daarvoor uitlachen?
    Volgens mij denken die vriendinnen gewoon dat ze het middelbaar heel goed kennen wat dus niet is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Genius schreef:
    Ik snap niet wat er zo bijzonder aan energie drink of wat dan ook is? Hoezo zou dat op je 13e niet mogen :'D


    omdat het hartstikke slecht voor je is

    toen ik nog bij ah werkte, zag ik soms kindere jonger dan 12 die al red bull ofzo kochten
    dan denk ik: wtf, weet je wel niet wat dat met je lichaam doet
    oke, ik drink het ook, maar ik was 16 toen ik het voor het eerst dronk

    First schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook. Waarom zouden ze me daarvoor uitlachen?
    Volgens mij denken die vriendinnen gewoon dat ze het middelbaar heel goed kennen wat dus niet is.

    Is het dit jaar dat je voor het eerst naar het middelbaar gaat?
    Ik weet nog heel goed mijn allereerste dag en dat is terwijl al 7 jaar geleden. Gelukkig had ik wel een vriendin die ik al kende van in de basisschool.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    omdat het hartstikke slecht voor je is

    toen ik nog bij ah werkte, zag ik soms kindere jonger dan 12 die al red bull ofzo kochten
    dan denk ik: wtf, weet je wel niet wat dat met je lichaam doet
    oke, ik drink het ook, maar ik was 16 toen ik het voor het eerst dronk

    Alles is slecht voor je. 8D


    -

    HappyHuisje schreef:
    Ik ben dertien en ben ook nog nooit dronken geweest! ;D


    They fell in love, didn't they?

    Fountain schreef:
    (...)
    Is het dit jaar dat je voor het eerst naar het middelbaar gaat?
    Ik weet nog heel goed mijn allereerste dag en dat is terwijl al 7 jaar geleden. Gelukkig had ik wel een vriendin die ik al kende van in de basisschool.

    Ja 1 september word mijn eerste dag op het middelbaar.
    Bij mij ook want ik blijf op de zelfde school maar die vriendinnen kennen al mensen vanuit het 2de middelbaar of ouder en ik niet.Dus ze zullen niet zoveel met mij omgaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat je nog nooit naar de kapper geweest bent, heeft daar niets mee te maken? & dat is ook wel vreemd, vind ik. x:
    Maar ik ben het wel echt met je eens. Ik vind dat je tegenwoordig geen tijd meer hebt om kind te zijn.

    Amyntas schreef:
    Dat je nog nooit naar de kapper geweest bent, heeft daar niets mee te maken? & dat is ook wel vreemd, vind ik. x:
    Maar ik ben het wel echt met je eens. Ik vind dat je tegenwoordig geen tijd meer hebt om kind te zijn.

    Binnen een paar jaar zou het gewoon zijn om op je 12de al je eerste keer seks gehad.Gelukkig is het nu nog niet zo erg.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik word 15 en ik ben ook nog nooit dronken geweest, maar ik drink wel soms monster. Ik heb nog nooit met een jongen echt als vriendje-vriendinnetje gekust & ik ben nog nooit naar een echte fuif geweest. :3


    Save me from myself.