• .....met de 12 jarige?
    Een 12 jarige jongen mocht maandag niet naar de parkconcerten gaan omdat hij zat thuis gekomen was.
    Ik ben een van de weinige in mijn klas dat nog nooit
    -Zat is geweest
    -Redbull , Monster en van die dingens heeft gedronken
    -Getongkust ( ja tegenwoord gebeurd dat ook al op die leeftijd of vroeger)

    Mijn zakgeld is ook echt weinig maar daar komt verandering in:Y)
    Ik mag soms mijn kleren zelf niet kiezen.
    Ik moet echt alles vragen wat best normaal is.

    Ik ben zeker nog een van de gewone 12 jarige....

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:07 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eh, mag ik, ookal heeft iedereen het er hier over, vragen wat je bedoeld met dat je nog nooit naar de kapper bent geweest? Je bedoeld dan echt gewoon de kapper die je haren knipt he, want dan vind ik het wel een beetje raar, want ik ken meisjes van twee die al gewoon naar de kapper gaan. Ik wil niet beledigend overkomen, want ik heb het idee dat ik dat nu doe, maar ik ben daar gewoon nieuwschierig naar, dat er misschien een andere betekenis achter kaper kan liggen of zo


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik ben 19 en ik heb nog nooit meer dan 1 slok alcohol gedronken, beat that ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Videotape schreef:
    Ik schaam me wel als ik terugdenk aan de tijd dat ik 12 was


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    FreeHouseElf schreef:
    Eh, mag ik, ookal heeft iedereen het er hier over, vragen wat je bedoeld met dat je nog nooit naar de kapper bent geweest? Je bedoeld dan echt gewoon de kapper die je haren knipt he, want dan vind ik het wel een beetje raar, want ik ken meisjes van twee die al gewoon naar de kapper gaan. Ik wil niet beledigend overkomen, want ik heb het idee dat ik dat nu doe, maar ik ben daar gewoon nieuwschierig naar, dat er misschien een andere betekenis achter kaper kan liggen of zo

    Mijn broer van 12 is volgens mij ook nog nooit naar de kapper geweest, mijn mama knipt het altijd. Maar bij jongens is dat nog net iets makkelijker, denk ik. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    FreeHouseElf schreef:
    Eh, mag ik, ookal heeft iedereen het er hier over, vragen wat je bedoeld met dat je nog nooit naar de kapper bent geweest? Je bedoeld dan echt gewoon de kapper die je haren knipt he, want dan vind ik het wel een beetje raar, want ik ken meisjes van twee die al gewoon naar de kapper gaan. Ik wil niet beledigend overkomen, want ik heb het idee dat ik dat nu doe, maar ik ben daar gewoon nieuwschierig naar, dat er misschien een andere betekenis achter kaper kan liggen of zo

    Ja de kapper dat haren knipt en zo.Mijn mama doet dat altijd.Maar iedereen verschiet als ik zeg dat ik daar nog nooit ben geweest.Wees gerust het kwam niet beledigend over.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Holy shit. Wat moeten 12 jarige met alcohol? Kneuzen. Blijf er allemaal gewoon van af tot jullie 16 zijn en luister eens gewoon naar mammie en pappie. Stelletje "stoere kinders". Pfft. Not.
    Meisje, ik zal het je eerlijk zeggen, ik ben trots op je en er is totaal niets mis met jou. Zoenen gebeurt wanneer het gebeurt en je hoeft geen alcohol te hebben om plezier te maken.
    Energy drank hoef je ook niet te hebben want op jou leeftijd hoor je genoeg energie te hebben en in de lessen te slapen als je het niet hebt haha. Het is jammer dat je zelf niet je kleding mag uitkiezen, maar je ouders willen het beste voor je. En om dingen vragen is heel normaal, want je ouders zijn bezorgd om je en willen weten wat je uitvreet.
    Met vriendelijke groet van een 18 jarige.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:26 ]

    Loveless schreef:
    Holy shit. Wat moeten 12 jarige met alcohol? Kneuzen. Blijf er allemaal gewoon van af tot jullie 16 zijn en luister eens gewoon naar mammie en pappie. Stelletje "stoere kinders". Pfft. Not.
    Meisje, ik zal het je eerlijk zeggen, ik ben trots op je en er is totaal niets mis met jou. Zoenen gebeurt wanneer het gebeurt en je hoeft geen alcohol te hebben om plezier te maken.
    Energy drank hoef je ook niet te hebben want op jou leeftijd hoor je genoeg energie te hebben en in de lessen te slapen als je het niet hebt haha. Het is jammer dat je zelf niet je kleding mag uitkiezen, maar je ouders willen het beste voor je. En om dingen vragen is heel normaal, want je ouders zijn bezorgd om je en willen weten wat je uitvreet.
    Met vriendelijke groet van een 18 jarige.

    Ik voel me al veel normalere :)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ik voel me al veel normalere :)

    Gelukkig! En trek je alsjeblieft nooit iets van die kinderen aan. Die proberen meestal gewoon stoer over te komen. Over een paar jaar denk je terug en dan begin je te lachen over hoe zij zich hebben gedragen.

    Loveless schreef:
    (...)
    Gelukkig! En trek je alsjeblieft nooit iets van die kinderen aan. Die proberen meestal gewoon stoer over te komen. Over een paar jaar denk je terug en dan begin je te lachen over hoe zij zich hebben gedragen.

    Dat doe ik nu al.8D


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ben vijftien, nog nooit dronken geweest of meer dan één slok alcohol gedronken én ik heb nog nooit gezoend. :Y)
    Dus, maak je niet druk, je bent de enige niet en trek je er vooral niks van aan want die mensen verpesten hun leven (vooral met dat alcohol).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Genius schreef:
    (...)
    Alles is slecht voor je. 8D


    ja, maar kindjes van 8 die al energydrank kopen vind ik egt te ver gaan

    First schreef:
    (...)
    Kan ik doen.Ik ben van mijn eigen nog al sociaal en maak rap vriendin dus dat zal wel lukken.

    Veel succes en laat niet zomaar over je heen lopen maar sta van de eerste dag recht in je schoenen. Dan zullen ze ook sneller naar jou toe komen. Had ik ook moeten doen maar daar dacht ik toen helemaal nog niet aan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht, ik ben 14 (bijna 15) en ben nog nooit dronken geweest ofzo. ik ga ook liever niet met dat soort kinderen om xd, miss dat ik daarom bijna geen vrienden heb hahaha


    ailoveejoee.

    Ik vind het ook veel te jong hoor! Doen ze alleen om erbij te horen :S

    Ik wil echt niet hieraan beginnen :O

    Zo jong ik wist niet eens dat 11 jarige ookal alcohol dronken:|

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 23:56 ]


    I'm short

    Jeugd van tegenwoordig (ik hoor bij die jeugd maargoed ik drink geen alocohol en dat soort dingen, gelukkig)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 23:59 ]


    I'm short