• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben echt blij dat mijn vrienden veilig zijn... Ze zeiden dat er om 9 u een mededeling zou zijn over hoe het nou verder met het festival zou verlopen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk wel, Nederlanders kunnen hier ook niet veel op zeggen omdat dit niet in hun land gebeurt, snap je?


    Er zijn veel mensen van Nederland en Duitsland op pukkelpop, als ik me niet vergis. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb gehoord dat mijn 3 vriendinnen oké zijn. Oef!


    Harmonia nectere passus.

    Seel schreef:
    ik heb het gevoel dat alle belgen verzameld zitten in dit topic (en dat van daarjuist)

    Ja bijna de heft van de belgen zitten op pukkelpop


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Prongs schreef:
    Ik ben echt blij dat mijn vrienden veilig zijn... Ze zeiden dat er om 9 u een mededeling zou zijn over hoe het nou verder met het festival zou verlopen.


    vandaag is alles afgelast, verder weten ze niet


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hoop echt dat de mensen die op nieuws zitten te wachten snel iets te horen krijgen, sterkte !


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk wel, Nederlanders kunnen hier ook niet veel op zeggen omdat dit niet in hun land gebeurt, snap je?


    Pardon?
    Ik ken mensen die daar zitten en ik volg alles.
    Het grijpt me net zo erg aan ook al is het niet 'mijn' land?

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk wel, Nederlanders kunnen hier ook niet veel op zeggen omdat dit niet in hun land gebeurt, snap je?


    en naar mijn weten is pukkelpop de bekenste festival na TW


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    echt, ik hoop dat jullie snel contact krijgen met jullie familieleden/vrienden/kennissen en de rest.
    Ik denk aan jullie !!


    I solemny swear i am up to no good

    Neleehx schreef:
    (...)

    vandaag is alles afgelast, verder weten ze niet


    Het kon zijn dat er vanavond nog wel opgetreden werd als de bands hiermee toestemde en ze alles in orde kregen in verband met apparaten and such.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Het kon zijn dat er vanavond nog wel opgetreden werd als de bands hiermee toestemde en ze alles in orde kregen in verband met apparaten and such.


    gingen ze nu ook geen rustige muziek spelen om de sfeer rustig te behouden?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk wel, Nederlanders kunnen hier ook niet veel op zeggen omdat dit niet in hun land gebeurt, snap je?

    Ik ben nederlander btw.. en ik kan er niks over zeggen nee. Maar dan kan ik het nog wel erg vinden en het hier neerzetten.


    -

    Orchideous schreef:
    (...)

    Het kon zijn dat er vanavond nog wel opgetreden werd als de bands hiermee toestemde en ze alles in orde kregen in verband met apparaten and such.

    Dat zou alsnog respectloos zijn.
    Zullen die mensen er op wachten om nog bandje te zien spelen nadat ze waarschijnlijk gewond zijn en/of 3 mensen zien doodgaan?
    Don;t think so!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 21:42 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Neleehx schreef:
    (...)

    gingen ze nu ook geen rustige muziek spelen om de sfeer rustig te behouden?


    Ja, en als de situatie het toeliet bands dat terug optreden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Het kon zijn dat er vanavond nog wel opgetreden werd als de bands hiermee toestemde en ze alles in orde kregen in verband met apparaten and such.


    vind ik enorm respectloos...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.