• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Dat zou alsnog respectloos zijn.
    Zullen die mensen er op wachten om nog bandje te zien spelen nadat ze waarschijnlijk gewond zijn en/of 3 mensen zien doodgaan?
    Don;t think so!

    Nu is het mss jammer, maar het is wel zo. Veel mensen zitten er maar te zitten en worden ongeduldig...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Dat zou alsnog respectloos zijn.
    Zullen die mensen er op wachten om nog bandje te zien spelen nadat ze waarschijnlijk gewond zijn en/of 3 mensen zien doodgaan?
    Don't think so!


    Ik zeg ook enkel wat ik hoor. (:
    En alsnog hebben die tienduizenden mensen wel betaald voor die optredens.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 21:43 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weatherby schreef:
    (...)

    vind ik enorm respectloos...



    sfeer gaat er de komende dagen niet meer zijn... serieus, ik zou geen zin hebben


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:
    (...)


    sfeer gaat er de komende dagen niet meer zijn... serieus, ik zou geen zin hebben


    Ik ook niet...
    Maar dat ze het festival vandaag nog rustig willen laten doorgaan...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    (...)

    Ik ook niet...
    Maar dat ze het festival vandaag nog rustig willen laten doorgaan...


    Ze willen dit ook enkel doen om de overige festivalgangers rustig en 'tevreden' te houden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik zeg ook enkel wat ik hoor. (:
    En alsnog hebben die tienduizenden mensen wel betaald voor die optredens.

    like wtf, denk je dat die mensen serieus nog om hun geld geven?
    In die situatie zou het geld me gestolen kunnen worden ! ik zou naar huis willen man :O

    en het was niet aanvallend bedoelt ik vind het alleen zo respectloos!


    I solemny swear i am up to no good

    Stuur iedereen gewoon naar huis en geef hen hun geld terug. Ok, daar gaan de organisatoren niet met kunnen lachen, maar een bestaat nog steeds zoiets als respect voor diegene die overleden of gewond zijn. En welke band gaat er nu nog willen spelen?


    If you can dream it, you can do it.

    Ik weet het al, never mind.

    Ugh wat erg.. D: speechless..

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 21:50 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DirenGrey schreef:
    (...)
    like wtf, denk je dat die mensen serieus nog om hun geld geven?
    In die situatie zou het geld me gestolen kunnen worden ! ik zou naar huis willen man :O

    en het was niet aanvallend bedoelt ik vind het alleen zo respectloos!


    Ik zou het fijn vinden moest je me niet zo aanvallen, ookal is het niet je bedoeling. (:
    Zoals ik zei: ik zeg enkel wat ik hoor.
    Ik weet ook dat die mensen niets om hun geld geven nu.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    http://www.stubru.be/media/netskystondophetpodiumtijdensdestorm
    Netsky doet hun verhaal, hier was mijn broer aanwezig.

    xXxICExXx schreef:
    Stuur iedereen gewoon naar huis en geef hen hun geld terug. Ok, daar gaan de organisatoren niet met kunnen lachen, maar een bestaat nog steeds zoiets als respect voor diegene die overleden of gewond zijn. En welke band gaat er nu nog willen spelen?

    Stuur iedereen naar huis wtf?
    De helft kan geen contact opnemen, wat wil je dat ze doen, te voet door de storm honderden kilometers naar huis wandelen? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Wees eens realistisch... Ja het is héél erg, zéker! Zo is dat!

    Maar er zijn nog altijd veel mensen die wél met hun geld inzitten. Je kan niet iedereen wegsturen, laat staan ze nu even hun geld direct terug te geven. Mensen worden ongeduldig en het is wss beter en veiliger om de mensen een bezigheid te geven...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Wees eens realistisch... Ja het is héél erg, zéker! Zo is dat!

    Maar er zijn nog altijd veel mensen die wél met hun geld inzitten. Je kan niet iedereen wegsturen, laat staan ze nu even hun geld direct terug te geven. Mensen worden ongeduldig en het is wss beter en veiliger om de mensen een bezigheid te geven...


    Daarom.
    Ik denk dat de mensen rustiger gaan worden als er gewoon weer optredens komen, daarom moeten ze nog niet meteen los gaan op de muziek.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Secretive schreef:
    (...)
    Stuur iedereen naar huis wtf?
    De helft kan geen contact opnemen, wat wil je dat ze doen, te voet door de storm honderden kilometers naar huis wandelen? D:


    Neen, maar je weet toch wat ik bedoel?
    Trouwens, wie dan niet thuis geraakt zal zowiso in die sporthal opgenomen worden. Zoiets kan wel gecoördineert worden.. En ik zou het enorm lief vinden moest je me niet zo aanvallen, ookal was dat je bedoeling niet :) Ik ben er zelf zeker van dat de meeste nu gewoon ook zelf naar huis willen, wie kan er zich daar nu nog amuseren?


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    (...)

    Neen, maar je weet toch wat ik bedoel?
    Trouwens, wie dan niet thuis geraakt zal zowiso in die sporthal opgenomen worden. Zoiets kan wel gecoördineert worden.. En ik zou het enorm lief vinden moest je me niet zo aanvallen, ookal was dat je bedoeling niet :) Ik ben er zelf zeker van dat de meeste nu gewoon ook zelf naar huis willen, wie kan er zich daar nu nog amuseren?

    Ik viel je niet aan.


    Has no one told you she's not breathing?