• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    First schreef:
    (...)
    Ik zou ook dan graag gaan maar dan ben ik nog maar 13.Een beetje te jong.

    Hmm, mijn eerste concert was op mijn twaalfde, maar concerten zijn nog anders dan festivals. Vorig jaar ben ik de eerste keer naar een festival - Rock Werchter - geweest en toen was ik 14 (:

    Cassells schreef:
    Weetje, ik zag het gisteren avond op het nieuws maar ik stond er neit echt bij stil ik was zo van:"wat? Tent ingestort!" en toen ik vanacht niet kon slapen sloeg het me te binnen dat ik massas vrienden had die gingen OF die daar gingen werken met de Chiro/Scouts. Ik zweer, ik heb vanacht maar 45minuten geslapen omdat ik er zo hard mee inzat.
    Ik voel mij best stom maar waren er misschien nog mensen die een late ingeving hadden zoals ik? Ik voel me zo stom dat ik het niet meteen door had!

    Late ingeving? Neen, maar het dringt nog niet echt tot me door.

    Mijn broer is thuis, slecht nieuw, een vriendin van hem was een van de overledenen, ze was 16.

    Crushed schreef:
    Mijn broer is thuis, slecht nieuw, een vriendin van hem was een van de overledenen, ze was 16.


    Mijn god, wens hem veel sterkte :x


    Olive

    Crushed schreef:
    Mijn broer is thuis, slecht nieuw, een vriendin van hem was een van de overledenen, ze was 16.

    Oh god, veel sterkte aan jullie en aan haar familie.

    Authors schreef:
    (...)

    Mijn god, wens hem veel sterkte :x

    Doe ik zeker, maar hij gaat er behoorlijk licht over, vind ik persoonlijk. Hij doet alsof het niets is...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Oh god, veel sterkte aan jullie en aan haar familie.

    Zal ik zeker doen.

    Crushed schreef:
    (...)
    Doe ik zeker, maar hij gaat er behoorlijk licht over, vind ik persoonlijk. Hij doet alsof het niets is...


    Hij kan het vast nog niet goed vatten wat er is gebeurd.
    Veel sterkte aan jullie aan de familie.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crushed schreef:
    (...)
    Doe ik zeker, maar hij gaat er behoorlijk licht over, vind ik persoonlijk. Hij doet alsof het niets is...


    Dat zijn dan weer jongens.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Hmm, mijn eerste concert was op mijn twaalfde, maar concerten zijn nog anders dan festivals. Vorig jaar ben ik de eerste keer naar een festival - Rock Werchter - geweest en toen was ik 14 (:

    Mijn eerste concert was op mijn 11de -Lady Gaga-
    Mijn eerste festival zal een beetje later zijn.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    Mijn broer is thuis, slecht nieuw, een vriendin van hem was een van de overledenen, ze was 16.

    Sterkte, maar er waren maar twee meisjes gestorven en de rest allemaal jongens of niet?


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Hij kan het vast nog niet goed vatten wat er is gebeurd.
    Veel sterkte aan jullie aan de familie.

    Dankje.

    Cassells schreef:
    (...)
    Sterkte, maar er waren maar twee meisjes gestorven en de rest allemaal jongens of niet?

    Ik weet het niet juist.

    Crushed schreef:
    (...)
    Doe ik zeker, maar hij gaat er behoorlijk licht over, vind ik persoonlijk. Hij doet alsof het niets is...


    Volgens mij vat hij het nog niet, want ja, hij is een jongen en als hij helemaal in shock is, dan dringt dat totaal niet door.


    Olive

    Crushed schreef:
    (...)
    Doe ik zeker, maar hij gaat er behoorlijk licht over, vind ik persoonlijk. Hij doet alsof het niets is...

    Iedereen verwerkt zulke dingen op een andere manier en waarschijnlijk is het nog niet goed tot je broer doorgedrongen wat er gisteren allemaal gebeurt is.