• Jaa ik heb babyy hamsterss :D Ik ben nu heel erg hyper en blij (: Het mannetje zit al eventjes apart en deze morgen is mijn lieveling bevallen <3 Het zijn er 9 , en extreem veel voor mij russische dwerg hamster , maar tot nu toe is ze een geweldige moeder (:
    Sorry ik wou dit eventjes met jullie delen (:
    En is het ook zo snik heet bij jullie? Bij ons zeker 30 graden ;o


    Edit; De kleintjes Klikkkerdeklik
    De Trotse mamaKlikkkkk

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 11:33 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    2Krull4U schreef:
    Ahhw =3
    hoe heb je dat kunnen tellen ;o


    Een heel tolerante mama hamster die veel toelaat (:


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Uneventful schreef:
    Is het niet zo dat hamsters hun eigen kinderen opeten? Of was dat zo bij konijnen?

    Bij beide maar alleen de mannetjes doen dat of als de moeder haar kleintjes verstoot kan het ook voorkomen.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)
    Bij beide maar alleen de mannetjes doen dat of als de moeder haar kleintjes verstoot kan het ook voorkomen.

    Wtf.
    Gelukkig dat mensen zo niet zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MissDwarf schreef:
    (...)
    Bij beide maar alleen de mannetjes doen dat of als de moeder haar kleintjes verstoot kan het ook voorkomen.


    Dat is dus niet waar. Ze eten vaak hun kinderen omdat het teveel naar een mens ruikt, als je die kindjes vaak oppakt etc... Google is my best friend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Grindylow schreef:
    Cuteh. Ik zou er wel eentje willen, als m'n kat niet zo van hamstertjes hield.

    (no_chears)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is dus niet waar. Ze eten vaak hun kinderen omdat het teveel naar een mens ruikt, als je die kindjes vaak oppakt etc... Google is my best friend.


    Raar want ik raak die kleine rakkertjes nooit aan en toch heeft mn vorige hamster ze ook opgegeten ... ;s


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    aawhh!! cute!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James