• Nou ik zit dus met een probleem :S

    Dit jaar gaan we met school op werkweek of whatever. En nou kunnen we kiezen tussen barcelona (hele dag met de bus op reis) London (kut weer) Berlijn (saaaaai en ik haat duits) Of survivallen en dat zeker weten niet!!!!
    Maar overal zal wel is een xtje iets leuks te doen zijn maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen, mijn ouders vinden alles best en nou moeten we aan het begin van het schooljaar een keuze maken,

    Wat moet ik kiezen? :O

    (ervaringen met het land, voor-en nadelen zijn welkom !!!! :D)

    London! Dóh.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 14:57 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben nog niet in Barcelona geweest, wel in Berlijn en Londen en die vond ik allebei heel leuk. (: Jammer dat parijs er niet bij is. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    London! Slecht weer of niet: prachtige stad!!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barcelona of London.
    Alleen, de London riots?


    I live for the applause, you will die for it.

    Escritura schreef:
    London! Slecht weer of niet: prachtige stad!!


    To infinity and beyond •

    Tuala schreef:
    Ik ben nog niet in Barcelona geweest, wel in Berlijn en Londen en die vond ik allebei heel leuk. (: Jammer dat parijs er niet bij is. (krul)


    Ja ik weet het, dat zou wel heel leuk zijn :D

    En het zal me niet verbazen als het niet doorgaat want de klas waarin ik zit heeft 4 jaar lang nog geen 1x een schoolreisje gehad, of werkweek. Helemaal niks, niet eens de efteling :S
    Echt een kut school. Andere klassen gingen naar eurodisney en wij dus niet! Naaiend :S

    Duuude, ik HOU van Berlijn!
    Het is daar echt niet saai. Dat is een heel mooie stad.
    Oké, het helpt als je net als mij van Duits houdt, maar mijn broer haat Duits en die vond het ook een leuke reis.
    De mensen zijn daar heel vriendelijk en als je zegt dat je geen Duits kan, proberen ze het meteen in het Engels. (voor zover ik ervaren heb met mijn moeder die niet goed Duits kan)

    ps: In het Nederlands schrijf je 'Londen'.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:00 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als je sowieso niet wil survivallen, zou ik die niet nemen. Als je het haat om Duits te spreken, zou Berlijn ook afvallen, al is Berlijn best leuk hoor!
    Dan hou je nog Barcelona en Londen over.
    In Londen is het heus niet altijd slecht weer - en zeg nou, vergeleken bij Nederland kan 't toch niet erger zijn? - en als je eenmaal met de bus in Barcelona bent gekomen, dan heb je daarna ook wat.
    Dus dan wordt het kiezen tussen een warme exotische plek of een stijlvolle Engelse stad.
    Ik zou als ik jou was een rijtje opschrijven van de leuke en de niet leuke punten aan die plekken en degene met de meeste leuke punten of de minste slechte punten, daar kan je dan heen gaan.
    Good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Barcelona (:
    Ik wil zoo graag naar Spanje.
    Als je daar heen gaat ga ik gewoon in je tas zitten. :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Uneventful schreef:
    London! Dóh.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Londen of Barcelona.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Scherzinger schreef:
    Barcelona (:
    Ik wil zoo graag naar Spanje.
    Als je daar heen gaat ga ik gewoon in je tas zitten. :P


    Sowieso als we ergens heen gaan voor een langere tijd dan 2 dagen neem ik 5 koffers vol kleren mee :$ Altijd :$ Gewoon een tik. Dus denk niet dat jij er dan nog inpast :$

    Londen!
    Ik ga er volgend jaar met mijn zus naartoe (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nou Berlijn en survivallen vallen voor jou blijkbaar al af.
    Dan zou ik voor Londen gaan <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Barceloooooooooooooooona!


    Has no one told you she's not breathing?