• Nou ik zit dus met een probleem :S

    Dit jaar gaan we met school op werkweek of whatever. En nou kunnen we kiezen tussen barcelona (hele dag met de bus op reis) London (kut weer) Berlijn (saaaaai en ik haat duits) Of survivallen en dat zeker weten niet!!!!
    Maar overal zal wel is een xtje iets leuks te doen zijn maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen, mijn ouders vinden alles best en nou moeten we aan het begin van het schooljaar een keuze maken,

    Wat moet ik kiezen? :O

    (ervaringen met het land, voor-en nadelen zijn welkom !!!! :D)

    Barcelona is een prachtige stad, Berlijn is ook heel leuk & Duitsers zijn teminste aardig. Dat kun je niet echt van de gemiddelde Engelsman zeggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja barcelona kan je niet in 4 dagen bekijken denk? Want er zit ook nog een paar dagen reis tijd bij dus


    Ja, dat dacht ik ook. Vandaar 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Secretive schreef:
    Barceloooooooooooooooona!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik zou London doen!
    daar ben ik ook naartoe gegaan en ik wil zooo graag terug!!!
    het is daar echt mooi!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    LONDEEN


    Ivar Oosterloo.

    london of berlijn:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Berlijn is echt tof!
    Dat je dat stom kunt vinden, ik vind het echt een super awesome stad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barca <3333


    Don't dream your life, but live your dream!

    Barcelona ben er zelf geweest en is echt supermooi!


    (Be)lieve in (you)rself

    BARCELONA. (krul)


    Smile and live.

    NYC schreef:
    Londen of Barcelona.

    Ik zou voor London gaan,toen ik er was ,was het weer echt perfect. Alle vier de dagen alleen zon een een hemelblauwe lucht.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Daystar schreef:
    (...)

    Sowieso als we ergens heen gaan voor een langere tijd dan 2 dagen neem ik 5 koffers vol kleren mee :$ Altijd :$ Gewoon een tik. Dus denk niet dat jij er dan nog inpast :$


    Ik ben 12 :D
    Maarjaah je hebt gelijk.
    Daar pas ik niet bij (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Londen kutweer hoeft niet, ligt eraan. Ik zou zelf Londen kiezen, maar Barcelona zou ook heel vet zijn - maar busreizen gaan na een half uur echt vervelen. Ik zou Londen doen. :]

    Ik ben vorig jaar naar Berlijn geweest en het was echt een leuke stad (: Oja ik ga dit jaar survivallen --' kies BERLIJN (krul)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 14:46 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.