• Nou ik zit dus met een probleem :S

    Dit jaar gaan we met school op werkweek of whatever. En nou kunnen we kiezen tussen barcelona (hele dag met de bus op reis) London (kut weer) Berlijn (saaaaai en ik haat duits) Of survivallen en dat zeker weten niet!!!!
    Maar overal zal wel is een xtje iets leuks te doen zijn maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen, mijn ouders vinden alles best en nou moeten we aan het begin van het schooljaar een keuze maken,

    Wat moet ik kiezen? :O

    (ervaringen met het land, voor-en nadelen zijn welkom !!!! :D)

    London, sowieso. Dat accent is heerlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik heb nu echt al een hele lijst met plus en min punten van londen en barcelona xd Dank u _O_

    Ikzelf zou twijfelen tussen London en Barcelona, want London lijkt me geweldig, ik hou van Engeland, maar Barcelona schijnt echt prachtig te zijn.
    Maar als schoolreis zou ik toch gaan voor London.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ikzelf zou twijfelen tussen London en Barcelona, want London lijkt me geweldig, ik hou van Engeland, maar Barcelona schijnt echt prachtig te zijn.
    Maar als schoolreis zou ik toch gaan voor London.


    Ja barcelona kan je niet in 4 dagen bekijken denk? Want er zit ook nog een paar dagen reis tijd bij dus

    LONDON ;o ik wil al eeuwen naar londen!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soundeffect schreef:
    Ikzelf zou twijfelen tussen London en Barcelona, want London lijkt me geweldig, ik hou van Engeland, maar Barcelona schijnt echt prachtig te zijn.
    Maar als schoolreis zou ik toch gaan voor London.

    Ik vind de mooiheid van Barcelona echt tegen vallen hoor..
    - maar dat is mijn mening


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    SWS london!

    London of Barcelona, London ben ik al eens vaker geweest, is een hele leuke stad. En Barcelona lijkt me geweldig.


    As travars

    Londen of Barcelona. Ik zelf zou voor Berlijn kiezen, maar aangezien je het saai ind en je Duits haat, is dat af te raden :'D


    Let it come and let it be

    Londen!
    Dan heb je de meeste kans om een beroemd iemand tegen te komen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Berlijn is voor mij persoonlijk een emotionele plek.
    Als ik jou was zou ik Barcelona kiezen :3


    I love you Tim

    lol, bij ons op school hebben ze precies dezelfde plekken voor de werkweek. xd
    Ikzelf ga pas naar de tweede en kan dus nog niet kiezen, maar mijn broer heeft Berlijn gekozen. (:
    Maar ik zelf persoonlijk zou Barcelona kiezen. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb echt een héérlijke werkweek gehad in Londen!
    En het weer is niet altijd hoor, wij zaten daar (in april) de hele week met 25 graden terwijl het hier de hele week regende hihi.
    Het was gewoon echt awesome.

    Barcelona is super! Mooie stad, leuke winkels en meestal mooi weer! Ook aardige mensen! ;)
    Londen is super voor als je wilt shoppen, maar aangezien 't school is weet ik niet of je daar tijd voor krijgt. Anders is het weer wel regenachtig. :( Maar positief is dat Engels makkelijk verstaanbaar is!
    Berlijn, zou ik zelf niet doen. Maar dat ben ik. Jij zegt al dat je en hekel hebt aan duitsland en het saai is dus zou ik hier ook niet voor kiezen.
    Dus Barca of Londen. Dan zou mijn keuze Barcelona zijn! :D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Uneventful schreef:
    London! Dóh.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.