• Nou ik zit dus met een probleem :S

    Dit jaar gaan we met school op werkweek of whatever. En nou kunnen we kiezen tussen barcelona (hele dag met de bus op reis) London (kut weer) Berlijn (saaaaai en ik haat duits) Of survivallen en dat zeker weten niet!!!!
    Maar overal zal wel is een xtje iets leuks te doen zijn maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen, mijn ouders vinden alles best en nou moeten we aan het begin van het schooljaar een keuze maken,

    Wat moet ik kiezen? :O

    (ervaringen met het land, voor-en nadelen zijn welkom !!!! :D)

    London, obviously!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:06 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Hingucker schreef:
    Duuude, ik HOU van Berlijn!
    Het is daar echt niet saai. Dat is een heel mooie stad.
    Oké, het helpt als je net als mij van Duits houdt, maar mijn broer haat Duits en die vond het ook een leuke reis.
    De mensen zijn daar heel vriendelijk en als je zegt dat je geen Duits kan, proberen ze het meteen in het Engels. (voor zover ik ervaren heb met mijn moeder die niet goed Duits kan)

    ps: In het Nederlands schrijf je 'Londen'.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga naar Londen. (:
    Wij hadden dat vorig jaar al moeten invullen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik ga naar Londen. (:
    Wij hadden dat vorig jaar al moeten invullen.


    Wij moesten het vorig jaar al moeten betalen, maar het was toen ook nog niet zeker of ik naar havo over ging of dat ik bleef zitten of naar mavo moest dusja dalijk kan ik helemaal niet meer mee xd hahahah fail

    Daystar schreef:
    (...)

    Wij moesten het vorig jaar al moeten betalen, maar het was toen ook nog niet zeker of ik naar havo over ging of dat ik bleef zitten of naar mavo moest dusja dalijk kan ik helemaal niet meer mee xd hahahah fail


    HAHA, ik heb ook half betaald, we moeten het in delen betalen en gelijk hebben ze, want 400 euro is niet niks. x'D Wij hadden trouwens geen Barcelona, maar Venetie. ;o Alleen dat kost zelfs meer...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Londen heeft niet altijd kutweer hoor, dat is een vooroordeel. Londen heeft soms beter weer dan Nederland. Ik ben een week naar Londen geweest, in oktober, en toen was het veeuul beter weer dan in Nederland. We hebben één keer regen gehad, en dat was bijna niets.

    my choice: Londen <3


    Destroy what destroys you.

    Persoonlijk zou ik voor survivallen gaan, maar aangezien dat voor jou geen optie is zou ik voor Londen kiezen. Toen ik daar was heeft beide keren de hele week de zon geschenen :Y)
    Maar alsnog, met shitweer zijn er ook leuke dingen te doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou als eerste niet alles zo negatief bekijken? Ik zou voor Barcelona gaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    londen ;'D


    Shoganai i ne~

    Barcelona!

    Gaaah, zulke dingen wil ik ook doen met school... Wij hadden dus in de brugklas rampkamp in Winsum (één of ander gat in Groningen), in de tweede gingen we naar Orvelte (museumdorp) en in de derde drie dagen survivallen in de stromende regen. Awesome. *kuch*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Londen! En daar regent 't niet altijd, hoor (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    London!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ben in Barcelona en Londen geweest.
    Barcelona vind ik op zich niet een heel geweldige stad, er zijn wel een aantal super mooie dingen zoals die magische fonteinen (don't know of dat de echte naam is)..
    Londen is een mooie stad, als je goed de tijd krijgt om dingen te bezoeken dan zou ik daar heen gaan (: ; the big ben, the london eye, bladiebla


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh en trouwens, ik had vorig jaar de hele week zon in Londen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou London kiezen, hele dag dat accent om je heen.. <3


    -