• Wie heeft dat ooit gedaan?
    Ik ga morgen naar school om boeken op te halen en meteen een nieuwe klas/rooster aanvragen, omdat ik geen ruzie wil uitlokken (laat ik maar eens de goede leerling zijn). Ook heb ik op dinsdag 2 tussenuren na elkaar en op donderdag 3 en ik heb bijna nooit huiswerk.
    Hoe zal ik het aan mijn afdelingshoofd gaan vragen? Ik wil niet als een verwend nest overkomen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik wil een ander kluisje, ik kan er niet bij (kitty)

    Tuesday schreef:
    Ik wil een ander kluisje, ik kan er niet bij (kitty)


    Ik ben lang en had het onderste kluisje. Iemand die heel kort was had het allerbovenste kluisje. We mochten niet wisselen :C


    quidquid excusatio prandium pro

    gewoon aanvragen, heb ik ook gedaan.

    nieuwe klas om ruzie te voorkomen oke, maar om je tussenuren? Ik had ook wel 3 tussenuren op een dag. Get over it.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik had vorig jaar 6 tussenuren en was elke dag pas om 4 uur uit. Daar mag je bij ons dus ook niet voor van klas wisselen.
    En bij ons kun je dat pas na twee weken aanvragen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij ons kan dat niet. (:
    of het zou echt moeten zijn , dat er iemand vreselijk word gepest , maar daar komt heel wat bij kijken dan , clb , ouders enz ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Om dit topic een update te geven: Onze school heeft besloten om alle kinderen met meer dan 8 tussenuren een nieuw rooster te geven.
    Onze school heeft ook ons beloofd om een GOED rooster te geven, omdat de roosters vorig jaar slecht waren. We hadden een enorme verbouwing waarbij sommigen meer dan 14 uur tussenuur per week hadden. Dit jaar zouden we dus een beter rooster krijgen en als jij van 4 tussenuren verspreid over 5 dagen naar 8 tussenuren verspreid over 4 dagen gaat dan is dat dus geen beter rooster. Ik verwacht morgen of die week daarna een nieuw rooster.
    Over het ruzie-uitlokken gedoe. Nee, ik bedoel daar niet mee dat ik dat kind treiter of probeer te irriteren. Maar als ik gewoon leuk tegen dat kind doe ("Nog wat gebeurd deze zomervakantie?" ) zitten we meteen in de clinch. Het is een kind om goed mee te praten, maar niet om bij in de klas te zitten (ik denk dat meerdere van jullie dat wel hebben gehad).

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 13:41 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb het gisteren gedaan, morgen ga ik misschien nog een keer bellen en dinsdag ga ik sowieso langs. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nog nooit gedaan/geprobeerd eerlijk gezegd. Ik weet niet eens of dat bij mij op school wel kan xd

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 13:49 ]


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik heb 't nog nooit gedaan, maar in jouw geval zou ik zeker gaan klagen.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    oh, bij ons wordt soms van klas geruild zonder dat een leraar het doorheeft :'D en bij ons mag dat gewoon, zeg desnoods dat je meer vriendinnen in die ene klas hebt ofzo..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sudowoodo schreef:
    Ik denk dan dat je het voorzichtigjes moet vragen en uitleggen waarom je naar een andere klas wil,


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    DrarryVamp schreef:
    Dat gaat bij mijn school volgens mij niet eens. O-o


    comfort in c h a o s