• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:33 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zat even tussen mijn one shots te zoeken voor ideeën enzo. Ik heb er al een voor Cesc dus die ben ik aan het overschrijven. Over een alinea van 100 woorden doe ik ruim 5 minuten. Dit wordt echt kerst werk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Camino schreef:
    Oh maar Nikki. Je mag fanfiction niet uitgeven hé. Dus je mag bijvoorbeeld wel de naam Lionel gebruiken maar het mag niet over dé Lionel Messi gaan, zegmaar.

    Ik geef niet uit op q. Ik ga het gewoon in word ofoz wat een boek indruk geven maar dus niet echt als boek uitgeven. Gewoon in word doc naar jullie sturen he.


    Tears are words the heart can't say.

    Camino schreef:
    Oh maar Nikki. Je mag fanfiction niet uitgeven hé. Dus je mag bijvoorbeeld wel de naam Lionel gebruiken maar het mag niet over dé Lionel Messi gaan, zegmaar.

    dat snap ik even niet? Laat maar ik snap t al

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:07 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan niet beloven dat dit in 2011 klaar is. Het zal vrije tijd werk zijn voor als ik tijd over heb en het zal geen plezierig verhaaltje gaan worden op sommige vlak. Drama met plezier gecombineerd.


    Tears are words the heart can't say.

    TheRogue schreef:
    Ik kan niet beloven dat dit in 2011 klaar is. Het zal vrije tijd werk zijn voor als ik tijd over heb en het zal geen plezierig verhaaltje gaan worden op sommige vlak. Drama met plezier gecombineerd.
    doe maar gewoon rustig aan joh (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als je een boek utigeeft echt bij een uitgevere mag dat niet over bekende personen gaan.


    Tears are words the heart can't say.

    TheRogue schreef:
    Ik ga het idee gewoon vertellen en dan moet je zeggen of je vind of ik het me zou wagen of niet.

    8 meiden en 8 jonegns komen samen in een spel terecht. Een spel voor leven of dood. Een persoon uit hun leven evrdwijnt op merkwaardige wijze. Ze worden uitgedaagd aan het spel mee te nemen als ze willen dat deze personen overleven. Ze worden in kopels ingedeeld en moeten zo een aantal opdrachten gaan oplossen. (3 opdrachten of 2 ik weet niet goed) Maar is iedereen sterk genoeg om die personen terug te vinden? En zitten er geen adertjes onder het gras bij bepaalde personen?


    Dat is echt een briljant idee!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    Ik kan niet beloven dat dit in 2011 klaar is. Het zal vrije tijd werk zijn voor als ik tijd over heb en het zal geen plezierig verhaaltje gaan worden op sommige vlak. Drama met plezier gecombineerd.


    Take your timeee <3
    en vooral; blijf er wel plezier in hebben!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    BONJOUUUUUUUUR!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nikki, dat van mij gaat ook pas rond Kerst klaar zijn als mijn studie niet te zwaar is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LYNN!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    (...)
    Ik geef niet uit op q. Ik ga het gewoon in word ofoz wat een boek indruk geven maar dus niet echt als boek uitgeven. Gewoon in word doc naar jullie sturen he.

    Grapje ik snap het :3


    Hope goes lost but never dies.

    Lynnn<3
    Welcomee homee


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    He Amber; genoeg spam gehad, of is het te weinig?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HE LYNN <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind