• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:33 ]


    Hope goes lost but never dies.

    TheRogue schreef:
    OKE MENSEN SORRY DAT DIT IN HOOFDLETTERS GAAT MAAR IK MOET EVEN AANDACHT. -sorry-

    Ik ga me dus wagen aan een verhaal met al jullie in. Mezelf laat ik er buiten. Maar ik zou dit in een soort van drama verhaal willen gieten en dan in een sorrt van boekversie in word of Adobe rbengen. Wat wil zeggen dat dit verschrikkelijk veel werk zal gaan zijn. En ik hier mijn werk in wil steken. Maar ik ga geen echt boek maken. Dus rond de 30 hoofdstukken van 500/600 woorden anders i het onmogelijk. Maar ik moet van iedereen een naam avn de hoofdpersoon die je er bij wilt. Bekend of onbekend maakt me niks uit.

    Nikki dat is echt heel veel werk, you know that? En je moet het wel echt leuk vinden..


    Hope goes lost but never dies.

    Bij ander inzien ik heb 2 personen nodig.


    Tears are words the heart can't say.

    Camino schreef:
    (...)
    Ga haar stalken dan :3

    Okee ik doe je nu wel een plezier en ik ga ook wel one shots voor jullie maken. In m'n stand alones dan wel. En dan begin ik wel met die van jou :3


    Hey, dat is seksie :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    TheRogue schreef:
    OKE MENSEN SORRY DAT DIT IN HOOFDLETTERS GAAT MAAR IK MOET EVEN AANDACHT. -sorry-

    Ik ga me dus wagen aan een verhaal met al jullie in. Mezelf laat ik er buiten. Maar ik zou dit in een soort van drama verhaal willen gieten en dan in een sorrt van boekversie in word of Adobe rbengen. Wat wil zeggen dat dit verschrikkelijk veel werk zal gaan zijn. En ik hier mijn werk in wil steken. Maar ik ga geen echt boek maken. Dus rond de 30 hoofdstukken van 500/600 woorden anders i het onmogelijk. Maar ik moet van iedereen een naam avn de hoofdpersoon die je er bij wilt. Bekend of onbekend maakt me niks uit.

    Wat Amber zegt, wil je het wel écht? Want je moet niets doen wat je niet leuk vind :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het leuk en ik heb een leuk idee. Alleen ik heb geen flauw idee wanner het ooit af gaat zijn en ik ga sowieso mensen als back - up ins chakelen.


    Tears are words the heart can't say.

    Palestina schreef:
    Oke guys, moment of truth.. Jullie zijn echt awesome haha. :Y)

    Dat moest ik eventjes vertellen.. Maar het is oud nieuws (joehoe)


    Hey Esther.
    Ik heb ook nog een geheimpje voor jou:

    Jij bent een banaan.
    EN IK EEN DRUIF (banana)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    (...)

    Hey Esther.
    Ik heb ook nog een geheimpje voor jou:

    Jij bent een banaan.
    EN IK EEN DRUIF (banana)

    OHMYGOSH, DAT IS T 9E WW o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TheRogue schreef:
    Ik vind het leuk en ik heb een leuk idee. Alleen ik heb geen flauw idee wanner het ooit af gaat zijn en ik ga sowieso mensen als back - up ins chakelen.

    okee!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga het idee gewoon vertellen en dan moet je zeggen of je vind of ik het me zou wagen of niet.

    8 meiden en 8 jonegns komen samen in een spel terecht. Een spel voor leven of dood. Een persoon uit hun leven evrdwijnt op merkwaardige wijze. Ze worden uitgedaagd aan het spel mee te nemen als ze willen dat deze personen overleven. Ze worden in kopels ingedeeld en moeten zo een aantal opdrachten gaan oplossen. (3 opdrachten of 2 ik weet niet goed) Maar is iedereen sterk genoeg om die personen terug te vinden? En zitten er geen adertjes onder het gras bij bepaalde personen?


    Tears are words the heart can't say.

    Reina en Anne ik moet ook wel even weten wat jullie zeggen.


    Tears are words the heart can't say.

    TheRogue schreef:
    Ik ga het idee gewoon vertellen en dan moet je zeggen of je vind of ik het me zou wagen of niet.

    8 meiden en 8 jonegns komen samen in een spel terecht. Een spel voor leven of dood. Een persoon uit hun leven evrdwijnt op merkwaardige wijze. Ze worden uitgedaagd aan het spel mee te nemen als ze willen dat deze personen overleven. Ze worden in kopels ingedeeld en moeten zo een aantal opdrachten gaan oplossen. (3 opdrachten of 2 ik weet niet goed) Maar is iedereen sterk genoeg om die personen terug te vinden? En zitten er geen adertjes onder het gras bij bepaalde personen?

    dat vind ik awesome!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is echt super vet!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh maar Nikki. Je mag fanfiction niet uitgeven hé. Dus je mag bijvoorbeeld wel de naam Lionel gebruiken maar het mag niet over dé Lionel Messi gaan, zegmaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Oke nhee ik weet het even niet. Dit idee kan ik toch nooit 30 hoofdstukken rekken en al helemaal niet met 8 personen. 16 hoofdstukken. 2 per elk


    Tears are words the heart can't say.

    Ja sorry, ik was Amber aan het stalken.
    Ik vind het echt een super idee <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.