• Mijn neef woont samen met zijn vriendin, ze heeft waarschijnlijk MS en kon daarom een hele tijd niet werken. Aangezien ze niet veel geld hebben (komt vooral door teveel uitgeven) wilde ze geld gaan verdienen met oppassen. Anyway daar gaat het nu niet echt om, het gaat om de moeder van die kinderen waarop ze oppast.

    Het zijn 3 kinderen, 1 jongen en een tweeling die bestaan uit een jongen en een meisje. Ze hebben niet dezelfde vaders, behalve de tweeling wel dan. De moeder is alleen nu, en doet vooral veel pokeren. Het liefste heeft ze dat de kinderen altijd bij de roos (zo noem ik de vriendin van mijn neef even, dit is niet haar echten naam) in huis zijn. Soms zijn ze hele weekenden in het huis van mijn neef, maar nu in de vakantie zijn ze 4,5 week bij hun zonder ook maar naar huis te gaan terwijl die moeder gewoon thuis is. Met sinterklaas waren ze ook bij hun, de moeder zij dat ze niets kregen van sinterklaas omdat ze niet lief waren geweest. Met kerstmis wilde ze haar kinderen het liefste ook dumpen en zou Roos extra veel betaald krijgen. Het meisje moet trouwens ook steeds huilen als ze naar huis gaat. De moeder van de kinderen wilde zelfs nog een 4e kind, had gewoon een man uitgekozen om daarmee een kind te maken. Gelukkig (oké, eigenlijk is dit best wel hard) heeft ze een miskraam gehad. De kinderen komen altijd te laat op school, ze geeft de jongen van de tweeling meisje kleding aan en waarschijnlijk heeft een van de kinderen zuikerziekte, Roos is er mee naar de dokter te gaan en die stuurde het kind door naar het ziekenhuis alleen de moeder wil niet met het kind naar het ziekenhuis gaan. Pas hoorde ik dat het meisje langs de wc geplast had, zei de moeder: 'en nu ga je het oplikken'. Nu denk ik echt van wtf. Ik vind dit serieus niet normaal meer. Kinderbescherming is er ook al mee gemoeid maar zolang de kinderen eten en drinken krijgen doen ze er niets aan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 22:58 ]


    <3

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.

    Maar daar zijn specaile leningen voor en een hulpverlener kan ze daarbij helpen.

    Maar idd het is wel veel gevraagd.


    Ik wist niet dat er speciale leningen voor zijn.


    <3

    Crushed schreef:
    Wtf, niet normaal man. Dat mens is ziek. O-o

    hortons schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat er speciale leningen voor zijn.


    Ja.

    Als iemand een kind krijgt toegewezen uit Nood dan krijgt die geld van de gemeente.