• Vol.

    Mell en Linn hebben weer een idee!

    Voor een serie!Dus wat hebben we nodig?

    Rollen!

    Verassing;

    1 # By: LOLLIPOPx

    2 # By: xLovesBill

    3 # By: xdreamxOn

    4 #

    5 # By: JOYCESTAR

    6 # By: PersianRose

    7 #

    Wat hebben we nodig?
    Verassing;
    Foto;(Liefst scene of emo)
    Tekst;


    Alleen in tekst: Naam,leeftijd,en nog wat dingen,maar niet dat je fan van TH bent,of hoe je karakter is.Want misschien heb je dan ongepast voor je rol.

    Doedels,,

    Mell&Linn.


    Be Yourself!

    Dankje voor de rol (flower)

    Verassing; 7 of 5 x]

    Foto;(Liefst scene of emo)
    http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg

    Tekst;Hyee hunnyy'ss<3

    Joliena hieroo :]

    17 jaar geleden , ben ik hier terecht gekomen , en dat bevalt me damn goed x]
    Je vind me altijd wel terug op een fuif of nachtclub<3 x]
    je moet niet zo'n 'attitude' tegen me aanslaan want ik doe het 10x harder terug^^

    Ik hou van men vrienden/vriendinnen , famillie , HK , Gloomy Bears, Big sunglasses, Ice Cream,Boys, Party'ss,Alcohol etc..

    dat lieft ik zoo<33

    ik haat Wannabe's, fakers en vliegende beestjes -> die mep ik gewoon dood Ö x]

    hobby's? euhmm dansen zeker ?

    ik ben nogal lui , dusz ik hou niet van sport

    dusz eum , nu ken je mij zowat , ik jou dusz niet , ik peer em hierr

    ciao miauw <3


    Magik dan 7 ? x]

    (...)

    Magik dan 7 ? x]


    We zien wel.^^


    Be Yourself!

    (...)

    We zien wel.^^


    Owkeejj , daz duidelijk XD

    Als alle rolle er zijn laat ge dan wete da de proloog er is ? n_n

    Verassing:
    6

    Plaatje:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    Textje:
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Roll 2

    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Foto:http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg


    Tekst?


    Be Yourself!

    Ikkuu rol heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Tekst?


    Whoo sorry vergeten

    hier komt ie

    Haaaaaay Skoatsjes

    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.

    Ik heb een roll :D:D

    DANKJOU !! (H)