• In de klas zit er een jongen Viktor en in de speeltijd had ik zijn trui aangedaan enzo gwn om te zien hij me stond enal en toen maakte hij een opmerking van ja geen enkele TH-fan mag mijn trui aan doen maar dn zo grof, mss bedoelde hij het niet zo maar nauwja ik vond het dus niet leuk en dat doet hij elke keer!


    *He's the one.

    dan moet je gewoon van je afpraten:O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jaa dat kan me goed voorstellen
    dat is gewoon discriminatie!:O


    Love is the world. And that's make my smile.

    Maar ik bn bng dat ze em dn gaan haten en pesten!


    *He's the one.

    OMG noem jij dat onaardig? ='D Je gaat toch niks van zo'n zielepoot aantrekken?

    tssssss loser X_D

    maar het raakt me omdat ik echt nooit iets over TH zeg in school! Ik zeg nooit iets over hen buiten bij mijn vriendin en die zit niet bij mij op school (niet meer)


    *He's the one.

    In de klas zit er een jongen Viktor en in de speeltijd had ik zijn trui aangedaan enzo gwn om te zien hij me stond enal en toen maakte hij een opmerking van ja geen enkele TH-fan mag mijn trui aan doen maar dn zo grof, mss bedoelde hij het niet zo maar nauwja ik vond het dus niet leuk en dat doet hij elke keer!


    DISCRIMINATIE [OMG moeilyk woord] Negeerr hem GWN x'3 (A)


    A. ikmisje.

    maar het raakt me omdat ik echt nooit iets over TH zeg in school! Ik zeg nooit iets over hen buiten bij mijn vriendin en die zit niet bij mij op school (niet meer)
    doe gewoon zo terug tegen die jongen("geen pietjesfan raakt mijn spullen aan.") en als je het iets normaler wil doen zeg je gewoon: "Ja, nou eet ik het wel. Kan je niks anders verzinnen?"

    Dat asshole ö!

    Vroeger had ika ltidj iets klaar en nu si dat zo precies of ik niets meer terug kan zeggen ><


    *He's the one.

    OMFG dat is gewoon Imean something like discriminatie! idd!! THE BASTARD!! GRRRRR

    Vroeger had ika ltidj iets klaar en nu si dat zo precies of ik niets meer terug kan zeggen ><

    Ik ken da ö!