• Ik heb Sims2 voor op de computer. Ben sinds een tijdje officieel weer verslaafd. Ik heb deze uitbreidingen :
    + H&m accesoires
    + Huisdieren
    + Op reis
    + Seizoenen

    Welke uitbreidingen zijn verder nog leuk? En wat kan je ermee? Ik wil namelijk een nieuwe kopen.

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:17 ]


    EGYPTIAN GOD

    Nachtleven, Studentenleven, keuken&bad accessoires, tiener accessoires, appartementsleven, allemaal heel leuk! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    niet teveel doen daardoor crasde sims en kan ik nietmeer spelen!:O


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb sims twee met nachtleven (met vampiers, bowlingbanen, uitgaan...), appartementsleven (is heel leuk! iedereen in een appartementsgebouw!) en huisdieren (wat minder, omdat er maar 3 dieren zijn).
    Maar de sims 3 vind ik persoonlijk veel leuker, daarbij heb ik levensweg (heel leuke uitbreiding).
    Hier heb je trouwens een overzicht van alle uitbreidingen van de sims 2, inclusief een korte uitleg (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb ze állemaal, op appartementenleven na. ;D

    Ik vind zelf Bon Voyage geweldig, en Tiener, oh oh oh en Studentenleven _O_

    Tiener accessoires heb je zegmaar allemaal dingen die 'tieners' op hun kamer hebben (gothickamers, surfers/skaters, snobs) en nieuwe kleren en zo ;D
    Studentenleven kun je je tieners naar de universiteit sturen om daar te gaan studeren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:53 ]


    Destroy what destroys you.

    ICheetah schreef:
    niet teveel doen daardoor crasde sims en kan ik nietmeer spelen!:O


    Dat ligt dan gewoon aan je computer zelf. Die kan het dan gewoon niet aan omdat je te weinig geheugen over hebt. Ik heb namelijk alle uitbreidingen van s2 en van s3 en beide spellen doen het prima. Maar ik heb dan ook een computer met drie harde schijven :X.

    Ik zou Nachtleven of Gaan het Maken doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle