• Lang geleden dit ik een offtopic heb geopend (wbw)

    Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2012 - 21:59 ]


    -

    De laatste keer dat ik in het offtopic zat was een jaar geleden met de rel. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Haha same here. :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 9:46 ]


    Life is a beautiful struggle

    Dit topic is hierbij weer legaal geopend & gebumpt, omdat er behoefte aan was bij de users.


    Life is hard and then we die

    Yes!


    Your make-up is terrible

    Mijn kat is volgens mij echt dol op de camera.


    26 - 02 - '16

    Waaauw, ja.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er nog één. Op deze ben ik echt enorm trots:


    26 - 02 - '16

    Dat is echt een fotogenieke kat.


    Your make-up is terrible

    Ik vind zwarte katten trouwens sowieso ontzettend mooi. Door de zwarte vacht komen de ogen nog mooier uit. Op beide foto's probeer ik ook de aandacht op de ogen te richten, maar dat is nog niet zo makkelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo verslaafd aan No zombies allowed op mijn telefoon. (cat)

    En katten zijn eigenwijs, die bepalen zelf wel of je ze mooi op de foto mag zetten of niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben zo verslaafd aan No zombies allowed op mijn telefoon. (cat)

    En katten zijn eigenwijs, die bepalen zelf wel of je ze mooi op de foto mag zetten of niet.


    True story, als Pim een pesthumeur heeft kan je geen mooie foto's maken. Hij was in een heel erg knuffelige gemoedstoestand en hij wilde alles wel. Wel zolang hij met het touwtje mocht spelen dat aan mijn camera vastzit.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, typisch katten.


    Your make-up is terrible

    Ah hij is echt heel mooi. Hij doet me denken aan de kat van mijn opa en oma die ik vroeg altijd vol stopte met snoepjes haha, jammer genoeg is die al een hele tijd dood :[

    Awh. :c


    Your make-up is terrible

    Waar is dit topic nou weer goed voor dan? Zodat het LJH topic niet met onzin volgespamd wordt?
    Wel komisch dat het topic al sinds 2011 al bestaat en nog steeds niet vol is. Normaal zijn topics best snel vol of gesloten. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •