• Lang geleden dit ik een offtopic heb geopend (wbw)

    Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2012 - 21:59 ]


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    De goekoopste viool die ik zo snel kon vinden: klik. Geen idee of hij goed is of whatever. Nikki heeft geen basgitaar lessen. Ze heeft in alle tijd dat ik met haar samen ben er geen een keer op gespeelt :'D

    Oh dat valt nog wel mee... denk ik. :'D
    Haha dus hij staat eerder voor de sier in de kamer. Mijn gitaar is ook wel een beetje een showroom model geworden onderhand.

    Draculea schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    THIS TOPIC IS GONNA BE MINNNEE.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh dat valt nog wel mee... denk ik. :'D
    Haha dus hij staat eerder voor de sier in de kamer. Mijn gitaar is ook wel een beetje een showroom model geworden onderhand.


    Haha dat nog niet eens. Hij zit ingepakt in een speciale tas. :'D
    Ik zou denk ik wel liever elektrische viool willen spelen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nope. :'D Ik zou wel lessen nemen om ermee te beginnen en daarna niet meer om de rest zelf te doen.

    Dat lijkt me ook wel beter. Gewoon de basis kennen en dan stoppen. Les lijkt me ook gewoon niet leuk, omdat je dan dingen moet gaan spelen die je misschien niet eens leuk vindt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha dat nog niet eens. Hij zit ingepakt in een speciale tas. :'D
    Ik zou denk ik wel liever elektrische viool willen spelen.

    Arme basgitaar haha. :'D
    Jaaa, elektrische is ook erg mooi. Maar ook heel duur (again; denk ik dan).

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat lijkt me ook wel beter. Gewoon de basis kennen en dan stoppen. Les lijkt me ook gewoon niet leuk, omdat je dan dingen moet gaan spelen die je misschien niet eens leuk vindt.


    Ja, precies. Een basis is daarentegen wel weer handig om zelf dingen te gaan doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, precies. Een basis is daarentegen wel weer handig om zelf dingen te gaan doen.

    Jep daarom! Ennn nu wil ik een viool hebben haha. :'D
    Eerst maar eens wat sparen.

    Iemand zin om tot laat te praten? (cat)


    Your make-up is terrible

    Ugh... Ik wacht al de hele avond op mijn vriend, maar hij komt maar niet online :C


    26 - 02 - '16

    Dat is echt stom. :c Waar is hij?


    Your make-up is terrible

    I honestly don't know. Ik heb hem gewhatsappt. Er staat dat de berichten wel bij de server aankomen maar niet bij hem. :c


    26 - 02 - '16

    Dat is ook wel kut... :c Ik hoop echt dat hij snel online komt of iets van zich laat horen.


    Your make-up is terrible

    I hope so too. Voel me knap in de steek gelaten op het moment. Ik probeer het gevoel wat te onderdrukken..


    26 - 02 - '16

    Logisch... Er is vast een goede reden voor. :3


    Your make-up is terrible