• Lang geleden dit ik een offtopic heb geopend (wbw)

    Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2012 - 21:59 ]


    -

    Zijn er hier eigenlijk meer mensen die een muziekinstrument bespelen?
    Ik heb zelf een akoestische gitaar en een keyboard maar doe er niets mee. :'D
    Ik zou echt graag een viool willen hebben en kunnen spelen though. Lijkt me zo mooi.

    Assassin schreef:
    Wauw. :'D Yolanda, ik geef je een schop onder je kont als je geen accordeon gaat spelen!


    Ghehe. :'D
    en neee, want ik ga je in het echt zien en je mag mij niet schoppen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Offtopics


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Offtopics


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Zijn er hier eigenlijk meer mensen die een muziekinstrument bespelen?
    Ik heb zelf een akoestische gitaar en een keyboard maar doe er niets mee. :'D
    Ik zou echt graag een viool willen hebben en kunnen spelen though. Lijkt me zo mooi.


    Een viool lijkt me echt super.
    Ik heb zelf een basgitaar maar ik bak er niks van, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik zou best als undercover-mod mensen willen uitlokken tot off-topic en ze vervolgens keihard bannen.

    (cat)

    IT SUITS ME!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deilia schreef:
    (...)



    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Een viool lijkt me echt super.
    Ik heb zelf een basgitaar maar ik bak er niks van, haha.

    Vraag me trouwens wel af hoeveel je mag neerleggen voor een fatsoenlijke viool. Ik zou er zelf geen lessen bij gaan nemen, houd niet van verplichtingen, maar dan is het wel velen malen moeilijker neem ik aan.
    Zit jij wel op les voor basgitaar dan? (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Vraag me trouwens wel af hoeveel je mag neerleggen voor een fatsoenlijke viool. Ik zou er zelf geen lessen bij gaan nemen, houd niet van verplichtingen, maar dan is het wel velen malen moeilijker neem ik aan.
    Zit jij wel op les voor basgitaar dan? (:



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    (...)
    Vraag me trouwens wel af hoeveel je mag neerleggen voor een fatsoenlijke viool. Ik zou er zelf geen lessen bij gaan nemen, houd niet van verplichtingen, maar dan is het wel velen malen moeilijker neem ik aan.
    Zit jij wel op les voor basgitaar dan? (:

    De goekoopste viool die ik zo snel kon vinden: klik. Geen idee of hij goed is of whatever. Nikki heeft geen basgitaar lessen. Ze heeft in alle tijd dat ik met haar samen ben er geen een keer op gespeelt :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aaah. Captain Slow.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deilia schreef:
    (...)


    Draculea schreef:
    (...)
    Vraag me trouwens wel af hoeveel je mag neerleggen voor een fatsoenlijke viool. Ik zou er zelf geen lessen bij gaan nemen, houd niet van verplichtingen, maar dan is het wel velen malen moeilijker neem ik aan.
    Zit jij wel op les voor basgitaar dan? (:


    Nope. :'D Ik zou wel lessen nemen om ermee te beginnen en daarna niet meer om de rest zelf te doen.


    Your make-up is terrible