• Lang geleden dit ik een offtopic heb geopend (wbw)

    Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2012 - 21:59 ]


    -

    Ik vroeg me af of we het volgende topic weer bij 1 moeten beginnen...


    Your make-up is terrible

    RapunzeI schreef:
    Ik ga niet zo veel doen, beetje bijkomen denk ik.


    Aah, och. Een dagje met niets moet kunnen, nietwaar? Ga je weer foto's van Pim maken oid? Ze zijn zeer leuk, ik vind je kat er echt onwijs lief uit zien! :3

    Assassin schreef:
    Wel goed hoor! Alleen slecht geslapen. :c
    Dat lijkt me echt niet leuk, haha.
    Ik ga de hele dag hier zitten.


    Bah, slecht slapen is niet leuk. :c
    En nee, dat optreden is ook niet leuk. Ik heb al een deel op t internet bekeken van wat hij zoal speelt. Ik snap niet waarom hij conservatoriumdocent is. Vast puur wegens de theorie, want bijzonder muzikaal vind ik hem persoonlijk niet spelen. Maar smaken verschillen, misschien vind een ander het prachtig. :p

    En Quizlet is leuk tijdverdrijf hoor, haha. :p Ik meot nog steeds verder werken aan mijn tweede hoofdstuk voor SOTY maar ik kom er maar niet aan.. Hmm, ik moet maar eens een planning gaan maken voor wat ik allemaal doen moet en wanneer ik het doen ga. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben bezig aan 2.2 voor SOTY hehe. Meer dan 6000 woorden. Maar ik ben te lui om verder te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Wauw, dat is veeeeel! D: Ik heb denk ik rond de 800 woorden voor mijn SOTY verhaal tot nu toe?? Zoiets.. haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je komt er wel. :3 Niet plannen, gewoon schrijven als je zin hebt.


    Your make-up is terrible

    Doe ik ook. Hoewel als ik mezelf niet dwing om te schrijven, dan komt er al helemaaaaal niets uit. En wanneer ik mezelf wél dwing, dan doe ik verder ook niets anders als schrijven totdat het hoofdstukje af is, en dan gaat het wél goed. Dus plannen is soms helemaal niet verkeerd, want dan doe ik het tenminste. :p

    Ik denk trouwens dat je het volgende topic gewoon topic 261 kunt noemen? Ik zie niet in waarom je weer bij 1 zou moeten beginnen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, dat is slim. 8D

    Omdat het opnieuw begint! De mensen van toen zijn er toch ook niet meer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ah, dat is slim. 8D

    Omdat het opnieuw begint! De mensen van toen zijn er toch ook niet meer.


    Uhu, het werkt wel. Alleen moet ik mezelf gewoon leren een schop onder me kont te geven en eens aan het werk gaan. I'm toooooo lazy! D: haha. Moeilijk, moeilijk.

    Hmm ja, dat is waar. En dan het gewoon het 1e topic noemen en de beginpost zeer geweldig maken waardoor men weet dat er nieuw leven hierin wordt geblazen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Uhu, het werkt wel. Alleen moet ik mezelf gewoon leren een schop onder me kont te geven en eens aan het werk gaan. I'm toooooo lazy! D: haha. Moeilijk, moeilijk.

    Hmm ja, dat is waar. En dan het gewoon het 1e topic noemen en de beginpost zeer geweldig maken waardoor men weet dat er nieuw leven hierin wordt geblazen. :Y)


    Haha, ik ken het. 8D Dat heb ik al 2 dagen. Ik heb gister 1 woord erbij gezet. x'D

    Ja, precies. 8D We maken er wat gaafs van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik ken het. 8D Dat heb ik al 2 dagen. Ik heb gister 1 woord erbij gezet. x'D

    Ja, precies. 8D We maken er wat gaafs van.


    O wauw, 1 woord! :'D veel joh x) Mjah, je hebt al over de 6K dan, en dat is veeeel!


    En doh, we maken er een groot feestje van! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    O wauw, 1 woord! :'D veel joh x) Mjah, je hebt al over de 6K dan, en dat is veeeel!


    En doh, we maken er een groot feestje van! :3


    Ja, dat is waar, haha.

    Yes, ik ga eraan beginnen! Nog suggesties?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar, haha.

    Yes, ik ga eraan beginnen! Nog suggesties?


    doh. Jij hoeft voorlopig niet te schrijven als je dat niet wilt. Je hebt genoeg woorden al tot nu toe! :p

    ehm... Taart! En party gifs! :3 En ballonnen, en een voorwoord waarin wordt verteld dat er opnieuw leven wordt geblazen in dit topic. :p hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, dat wordt een vol topic hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, dat wordt een vol topic hahahaha.


    Hmm, true that. Cupcakes in plaats van taart? Is kleiner. :Y) Ghehe, niet dat dat wat uitmaakt voor het plaatje, maar oke. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahahaha. True.


    Your make-up is terrible